• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Forum team Mordock

mordock

Forummoderator
Forumleiding
Naam forum / spel: mordock, ik heb vroeger ook op andere accounts gespeeld maar daar ben ik de naam van kwijtgeraakt

Leeftijd / Verjaardag: 19 jaar, 26 mei (Ja DonFrank je bent 6 dagen ouder, ik weet het) :p

Mijn beroep / opleiding: Derde jaar Game Development aan de HvA

Mijn hobby's/interesses: Deze zullen geen schokker zijn vanwege de studie: Gamen en games maken. Ik speel de laatste tijd veel For Honor en natuurlijk ook Grepolis;)

Mijn lievelingsmuziek: Pop, klassiek en soms een beetje rap

Mijn lievelingsfilms/-series: The Wolf of Wallstreet/HIMYM(How I Met Your Mother)

Mijn Grepolis 'carrière': Ik ben ergens in 2013 begonnen en heb op meerdere werelden gespeeld(Chi, Athene, Byzantion), na twee jaar actief spelen ben ik een tijdje gestopt en heb soms af en aan nog wat gespeeld. Laatst ben ik weer actief gaan spelen.

Ik zou niet kunnen leven zonder: Mijn desktop, ik doe daar alles op, school, gamen met mensen praten. Zou moeilijk worden zonder.

Ik hou niet van: Als ik een bug niet kan oplossen tijdens programmeren en eiersalade... Mijn lichaam vindt dat spul echt niet leuk

Dorremans

Mentor
Hoe voelt het om jonger dan mij te zijn?
*Dan ik.

De beheersing van de Nederlandse taal onder de moderators valt ook weer zwaar tegen.

Ps. ik heb slecht geslapen, slaap jij ook weleens slecht Murdock?

Oh en hoe ben je eigenlijk op het idee gekomen om forummod te worden?

mordock

Forummoderator
Forumleiding
*Dan ik.

De beheersing van de Nederlandse taal onder de moderators valt ook weer zwaar tegen.

Ps. ik heb slecht geslapen, slaap jij ook weleens slecht Murdock?

Oh en hoe ben je eigenlijk op het idee gekomen om forummod te worden?
Mordock*
Het klopt dat ik DonFrank persoonlijk ken, maar ik ben net zoals elke forum mod door het sollicitatie proces geweest.
En natuurlijk slaap ik wel eens slecht, maar ik probeer altijd dat niet door te laten schijnen naar anderen.
Er werd intern naar een nieuwe forum mod gezocht en dit kreeg ik te horen van DonFrank, toen heb ik gesolliciteerd omdat het mij een nieuwe en interessante ervaring leek.

Laatst bewerkt:
Mordock*
Het klopt dat ik DonFrank persoonlijk ken, maar ik ben net zoals elke forum mod door het sollicitatie proces geweest.
En natuurlijk slaap ik wel eens slecht, maar ik probeer altijd dat niet door te laten schijnen naar anderen.
Er werd intern naar een nieuwe forum mod gezocht en dit kreeg ik te horen van DonFrank, toen heb ik gesoliciteerd omdat het mij een nieuwe en interessante ervaring leek.
*Gesolliciteerd gaan we elkaar nu de constant verbeteren?

Dorremans

Mentor
Mordock*
Er werd intern naar een nieuwe forum mod gezocht en dit kreeg ik te horen van DonFrank, toen heb ik gesoliciteerd omdat het mij een nieuwe en interessante ervaring leek.
Nou je kan hier natuurlijk zelf niets aan doen. Maar ikzelf vind het wel bijzonder dat de rest van de community niet eens de kans krijgt om te solliciteren. Meestal wordt er eerst een aankondiging gedaan dat ze nieuwe moderators zoeken en dat ze weer sollicitaties willen ontvangen.

Ook is als een van de vereiste gesteld dat je actief bent in de forumcommunity. Daarom dat ik het op dit moment wel wat apart vind dat ze liever iemand hebben die totaal nieuw is dan dat ze iemand zoeken die al actief is binnen de forumcommunity. Zodat jij eerst, normaal als speler eerst kennis kan maken met de community voordat je hierover de 'verantwoordelijkheid' neemt.

Anyway, genoeg daarover. In ieder geval veel succes dan maar.