• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie muntenruil

jeangenie

Harpij
Ik blijf moeite houden met de 'muntenruil'.
Ik blijf beweren dat het altijd ten gunste is van de rode munten.
bijvoorbeeld:
10 rode munten inleveren , dan krijg je 5 blauwe
verhouding 2:1 voor rood.
Hoe je het ook invult deze verhouding houdt je altijd . Ik had dit aan support voorgelegd maar zij beweren anders.
Is er nu echt niemand die mij kan overtuigen dat het beide kanten opwerkt.
dus ik lever 10 rood in en krijg 20 blauw, dat is 1:2 ten gunste van blauw dat krijg ik echter niet voor elkaar.

wie o wie......
 

jeangenie

Harpij
nog voorbeeld: ik heb 464 rode munten als ik die zou omruilen voor blauwe en de verhouding zou 1:2 zijn voor blauw dan moet ik toch 928 blauwe munten krijgen?
bij mij krijg ik alleen maar 232 blauwe munten dus dat is niet ten gunste van blauw maar rood.
 

DeletedUser29179

Gast
Zo moeilijk is het toch niet? 100 blauwe inruilen krijg je 50 rode voor. 100 rode inleveren krijg je 50 blauwe voor.
 

DeletedUser29138

Gast
Het ratio is altijd 2:1.

Dit wil zeggen van het aantal munten dat je investeert (blauw of rood) krijg je de helft van de andere kleur terug. Je kan dit zelf ook testen ingame trouwens, je kan in het muntenruil scherm de slider verslepen en je ziet hoeveel je investeert en terug krijgt.
 

jeangenie

Harpij
Het ratio is altijd 2:1.

Dit wil zeggen van het aantal munten dat je investeert (blauw of rood) krijg je de helft van de andere kleur terug. Je kan dit zelf ook testen ingame trouwens, je kan in het muntenruil scherm de slider verslepen en je ziet hoeveel je investeert en terug krijgt.
ik blijf het testen, maar het is niet waar. 100 rode inleveren dan krijg je 50 blauw terug, dat is 2:1 rood blauw
5 blauw geeft 10 rood. dat is zo.
 

DeletedUser24555

Gast
Nee, dat is niet zo.... Verhouding is altijd 2:1, zodat ruilen niet te overpowered wordt. Probeer het eens allebei de kanten op, in plaats van je antwoord te baseren op ruilen 1 kant op.
 

DeletedUser26443

Gast
Nee, dat is niet zo.... Verhouding is altijd 2:1, zodat ruilen niet te overpowered wordt. Probeer het eens allebei de kanten op, in plaats van je antwoord te baseren op ruilen 1 kant op.

zal wat zijn... van 10 rode 20 rode maken
20-40
40-80
80-160
160-320
320-640
640-1280
1280-2560
etc.....
 

jeangenie

Harpij
Nee, dat is niet zo.... Verhouding is altijd 2:1, zodat ruilen niet te overpowered wordt. Probeer het eens allebei de kanten op, in plaats van je antwoord te baseren op ruilen 1 kant op.
ik breng het juist hier , omdat ik al maanden aan het proberen ben en altijd op hetzelfde resultaat uitkom. 2 rood inleveren1 blauw terug
 

DeletedUser29138

Gast
a9862318a01e7639a8f1ce1bacb7957a.png
f9ed8aca2bdfb21ca6563bebecc7c1cc.png


Sorry maar ik zie het probleem niet meteen?
 

DeletedUser28765

Gast
Ik snap het probleem ook niet, voor elke 2 munten die je van 1 kleur in ruilt, krijg je er 1 terug van de andere kleur.
 

DeletedUser27183

Gast
Dit is waarom ik soms overweeg om te stoppen met grepo
gelijk de stekker er maar uit trekken zou ik zeggen

Luisje wil je wel vertellen waar het resetknopje zit
en anders mag je mij ook vragen hoor wil het jou ook wel uitleggen
 

DeletedUser29138

Gast
Hou het hier on topic aub, dit is een vraag van een speler. Vechten kunnen jullie in privé doen.
 

DeletedUser19706

Gast
Ben al jaren aan het zoeken voor cheatd in het spel. Thanks Jean, nu kan ik ook is aan de top meedoen!
 

DeletedUser28080

Gast
Enige perspectief dat ik kan bedenken is dat hij de ratio als iets vasts ziet voor de verhouding rood : blauw (dus de totale ratio is 2 rode munten - die aan de kant van de 2 staat - per 1 blauwe munt - die aan de kant van de 1 staat)
Er is niets mis mee om dat te denken, niet te begrijpen of dat zo te zien..

Wat wel mis is hier is keihard ontkennen wat anderen zeggen, als dat wel gewoon klopt
niet om advies of hulp vragen als je enkel open sta voor wat je zelf wil horen
 
Bovenaan