• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Open spel Nachtwaker

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Nachtwaker!
Beste communityleden,

In dit topic kan het spel nachtwaker gespeeld worden.

Wat is de bedoeling?
Als je een uur lang de nieuwste post hebt, zonder dat daar iemand tussenkomt, heb je een punt.

De punten worden door de spelers zelf bijgehouden. Punten bijhouden is een essentieel onderdeel van dit spel, want hoe weet je wie er wint wanneer je dat niet doet? Kortom, punten bijhouden dus! ;)

Uiteraard gelden alle forumregels in dit topic, evenals de richtlijnen in het eerst lezen topic van dit forumdeel.

Specifieke richtlijnen voor nachtwaker:
  1. Uitingen zoals '.... gerapporteerd voor' (of een variant ervan) zijn niet toegestaan.
    Mocht je iets willen rapporteren, dien je het systeem te gebruiken. Zoiets melden of aangeven is niet relevant, nutteloos, onzinnig, verwarrend en wordt gezien als spam/offtopic.
  2. Bijdragen aan dit topic dienen het gesprek gaande te houden. Er dient dus enigszins waardevol gereageerd te worden.
    Uitingen zoals 'spam', letters die geen woorden/zin vormen en enkel een smiley zijn niet toegestaan.

Heel veel plezier toegewenst en moge de beste winnen!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
 

DeletedUser22575

Gast
Wat moeten we hier doen dan?
smiley_emoticons_daumendreh2.gif
 

DeletedUser

Gast
Best wel grappig dat er hier pas zo laat een nachtwaker is, meestal is dat toch een van de eerste forumspellen? :O
 

DeletedUser

Gast
Best wel grappig dat er hier pas zo laat een nachtwaker is, meestal is dat toch een van de eerste forumspellen? :O

Jeeej, nachtwaker is weer open! ^^

En ja klopt, maar soms krijgen mensjes hier een beetje onenigheid met de modjes enzo en dan gaat ie weer dicht...
 

DeletedUser

Gast
Nachtwaker!
Beste communityleden,

In dit topic kan het spel nachtwaker gespeeld worden.

Wat is de bedoeling?
Als je een uur lang de nieuwste post hebt, zonder dat daar iemand tussenkomt, heb je een punt.

De punten worden door de spelers zelf bijgehouden. Punten bijhouden is een essentieel onderdeel van dit spel, want hoe weet je wie er wint wanneer je dat niet doet? Kortom, punten bijhouden dus! ;)

Uiteraard gelden alle forumregels in dit topic, evenals de richtlijnen in het eerst lezen topic van dit forumdeel.

Let op: In dit topic is dus geen slowchat toegestaan.

Wat is slowchat?
"Slowchat" is een redelijk rekbaar begrip, maar de definitie die wij hiervan hanteren is de volgende: slowchatten is het gebruiken van het forum als een chatroom. Dit kenmerkt zich (meestal) door korte berichten, waar (veelal) weinig tot geen inhoudelijke boodschap in zit. Slowchat is niet slecht, maar is, met uitzondering van het speciaal daarvoor aangemaakte topic, op dit forum niet toegestaan. Dit heeft als reden dat het vaak met offtopic gaan en spammen gepaard gaat. De uiteindelijke beslissing of iets wel of geen slowchat is, ligt bij het Grepolis.nl Team.

Heel veel plezier toegewenst en moge de beste winnen!

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis.nl team
Even een vraagje, het mag dus geen slowchat zijn, waartussen offtopic gasn hoort, masr wat nou als er helemaal geen topic is, zoals in nachtwaker, hoe kan je dat principe dan ooit toepassen?
 

DeletedUser16774

Gast
Ranglijst


1Genius061532
2Rutger10117
3C-hero16
4RabbidRobin15
5AriChibi12
5Sammy12
6Mitchjol10
7LeonidasFromSparta9
7SignLady9
7Donfrank9
8Artifex8
9NoMercyNL7
9Sanhal7
10Crimson Chin6
11Heir of Carthago5
11jaspenia5
12Maximus le Petit4
12De Bezem4
13Archer of Doom3
13Initia3
13Araluen3
13Owen6663
13dusdavid23
13neusje.3
14Genade2
14Arsenal2
14Gewooneenspartaan2
14Superbeniscool2
14ydeger2
14Lars kv2
15Hjllai1
15Jo Breek1
15Salyger1
15StarrOwner1
15TheSniper1

De lijst is bijgewerkt tot deze post. De lijst wordt zo snel mogelijk bijgewerkt, nadat er nieuwe punten gescoord zijn.

Ik zou jullie willen vragen om, als je ziet dat je een punt hebt gescoord, de tekst in de post waarmee je het punt hebt gescoord, vetgedrukt te maken. Dit is niet verplicht, maar zo help je me heel erg om de punten bij te houden!
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Als jullie nou een uur niks zeggen, heb ik in ieder geval een puntje :D
 

DeletedUser

Gast
Pff, als je niks wat lijkt op slowchat mag posten, zal het al snel doodgaan hier, hoor :D. Dus graag een puntje voor mij.
 

DeletedUser3865

Gast
Vond ik ook, ik ben dan natuurlijk ook heel goed in blocken!

Dus hier gooi ik maar weer een block neer.
 
Bovenaan