• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Open spel Nachtwaker

DeletedUser10470

Gast
Klopt. Ik ben geen Belg (waarom zou ik anders ook omhoog tellen in NL vs BE...) en ik doe de Havo. Weet je dat ook weer :)
 

DeletedUser10470

Gast
Ik ga wel een vervolgopleiding doen :) (Ik ga denk ik maar van die blauwe wezentjes studeren:
image.php
)

Hebben ze daar examens? :O
 

AriChibi

Hydra
Maar wacht, is autist nu gecensureerd? :( Nu kan autistengrotje niet meer, dat is waar Sam en ik later gaan wonen :( met grote konijnenknuffels.

Oh never mind, het staat gewoon nog zo in Marks sig :O
 

DeletedUser2057

Gast
Ik ga wel een vervolgopleiding doen :) (Ik ga denk ik maar van die blauwe wezentjes studeren:
image.php
)

Hebben ze daar examens? :O

can't tell if poging tot humor. NEE, DIT HOEFT NIET VERWIJDERD TE WORDEN VOOR VOERTAAL, FRANK. bij voorbaat dank.
Maar wacht, is autist nu gecensureerd? :( Nu kan autistengrotje niet meer, dat is waar Sam en ik later gaan wonen :( met grote konijnenknuffels.

Oh never mind, het staat gewoon nog zo in Marks sig :O
(mm) Ons allereigenste autistengrotje :O
 

Genius0615

Erinys
Ja de kwaliteit van de mods is erg hard naar beneden gegaan, ze zijn zo wanhopig moeten gaan zoeken dat ze mensen zoals Don hebben aangenomen
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
Nou, het wereld forum wordt soms wel te weinig gemod
Het ging eens over gasdouches enzo en het duurde uren voor dat die posts weg werden gehaald
Hier zijn de mods wel nazi's ja.
 

AriChibi

Hydra
Mfw mag niet eens een kusje naar Sam sturen en niks mag (per ongeluk) dubbelzinnig zijn.

En serieus, gebruik wat delimiters of hoe die dingen ook heten in welke godvergeten programmeertaal die gebruikt wordt voor dat censuurscriptje. Het is pijnlijk om zo'n beginnersfout te blijven zien (inb4 dit wéér verwijderd wordt want kritiek). Sowieso zijn censuurscripts matig omdat je toegeeft dat je zelf incapabel genoeg bent om het schelden onder een bepaald niveau te houden.
Die dingen werken niet om kinderen te beschermen, zij zijn juist degenen die lekker alternatieve manieren bedenken, terwijl de jongeren juist protesteren en zeuren. Dit is geen ballenbak. Censuurfilters zijn allang uit de mode en programmeurs kijken op je neer. Red u.
 
Laatst bewerkt:
Bovenaan