• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Namengebruik in Grepolis

zebia

Winnaar Bingo 2018
Hallo

Ik wilde even vragen of je stedennamen mag vernoemen naar bepaalde personen zoals Karl Max, Vladimir Putin, George Costanza en Cosmo Kramer?
Karl Marx en Qutru gebruiken van die namen in steden, ze zijn van mijn huidige alliantie op de wereld Lapithos
Ik stoor me zelf aan de manier waarop Qutru het op zeer trieste manier op forum zet. Aldus die namen moeten weg gehaald worden in stedennamen en Grepolis voor normaal gebruik gemaakt worden anders zou je bij wijze van ook een stad Adolf Hitler kunnen noemen om maar effe een voorbeeld te noemen die ook erg overkomt.
Dit spel word ook door kinderen gespeeld zoals eerder door een van de mods hier gezegd word, dus zijn zulke namen acceptabel voor alle leeftijden? Ik denk van niet

Groetjes Sam
 
Bovenaan