• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nederland: compleet geschift!

  • Topicstarter DeletedUser21911
  • Startdatum

DeletedUser21911

Gast
Is dit bedoelt als een serieuze reactie?

Wat begrijp je niet aan: 'laat anderen bepalen wat zij wel of niet leuk vinden.'?

Zeg ik daar ergens dat het een nadeel is dat jij het niet leuk vindt?


Nee.

Maar ik begrijp niet wat er leuk is aan 'rotjes' afsteken?

Oké, siervuurwerk gaat nog wel, maar helaas stelt dat in Nederland niet zoveel voor.
 

DeletedUser

Gast
Nee.

Maar ik begrijp niet wat er leuk is aan 'rotjes' afsteken?

Oké, siervuurwerk gaat nog wel, maar helaas stelt dat in Nederland niet zoveel voor.

Dat is precies het probleem. Jij vindt iets niet leuk, snapt niet waarom anderen het leuk zouden vinden, en neemt daardoor maar aan dat anderen het ook niet leuk vinden.

Laat mensen dat maar lekker zelf bepalen.
 

DeletedUser21911

Gast
Dat is precies het probleem. Jij vindt iets niet leuk, snapt niet waarom anderen het leuk zouden vinden, en neemt daardoor maar aan dat anderen het ook niet leuk vinden.

Laat mensen dat maar lekker zelf bepalen.

Nee dat doe ik niet. Ik vraag om argumentatie waarom iemand dat wel leuk zou vinden, omdat ik de redenen daar niet van inzie.
 

DeletedUser21911

Gast
Nee, je vraagt niet om argumentatie waarom iemand dat leuk zouden vinden, je gaat ervan uit dat niemand het leuk vindt:

Laten we maar stoppen met deze zinloze discussie.

Geef gewoon antwoord op mijn vraag, waarom zou je het wel leuk vinden?
 

DeletedUser

Gast
Laten we maar stoppen met deze zinloze discussie.

Geef gewoon antwoord op mijn vraag, waarom zou je het wel leuk vinden?

Nee, ik stop niet met deze zogenaamd 'zinloze' discussie. Deze discussie is wel degelijk van belang. Het gaat erom dat jij jouw mening projecteert op alle Nederlanders en niet in kan / wil zien dat zij een andere mening hebben. Als jij dat doet is het überhaupt onmogelijk om wat voor discussie met jou dan ook te voeren, dus het lijkt me handig als je een poging doet om mij / ons ervan te overtuigen dat je wél inziet dat anderen het leuk kunnen vinden.

Het bestempelen van deze discussie als 'zinloos' vat ik trouwens op als een behoorlijk zwaktebod.
Is of van belang waarom anderen vuurwerk afsteken leuk vinden? Niet direct, het gaat er nu om dat je überhaupt inziet dát ze het leuk vinden.

Voordat we verder over vuurwerk gaan graag eerst reactie op m'n 1e alinea. Die alinea sluit namelijk goed aan bij het topic (weer een reden om te reageren dus, want deze discussie is niet zinloos) aangezien de onwil van sommige Nederlanders om in te zien dat anderen een andere mening hebben een voorbeeld is van hoe 'geschift' het er hier af en toe aan toegaat.
 

DeletedUser18702

Gast
Ik vind THW niet voor discussie waardig, zijn beweringen en argumenten zijn net zo goed als een 6-jarige...

Je kunt vinden wat je wil (Met dank aan de vrijheid van meningsuiting, wat een belangrijke pijler is voor Nederland)

Echter is het wel zo dat, als je een aanhanger bent van de PVV en Wilders bent, dat je dat ook moet kunnen zijn zonder dat je daarop scheel wordt aangekeken.

Uiteraard, deugen zijn uitspraken soms totaal niet, maar wanneer je de visie van Wilders als het gaat om zaken op politiek, sociaal en economisch gebied (en dus niet naar uitspraken kijkt waar het gaat over Marrokanen) deelt, is dat zijn/haar volste recht.

Overigens ben ik voor geen enkele partij fan van, Den Haag is allemaal 1 pot nat
 

DeletedUser

Gast
THW heeft gewoon gelijk.

Over het verbieden van particulier vuurwerk? Misschien.

Echter, daar gaat de discussie niet meer (direct) over.
Ik zou trouwens ook graag nog een reactie van THW zien.

Enne, als je een inhoudelijke discussie wil voeren moet je met wat argumentjes komen, hier kan niemand iets mee.
 

DeletedUser21911

Gast
Ik stop met die discussie over vuurwerk. Verlies maar een hand of oog, dan sta je wel aan mijn kant.

Even over meneer Wilders. Hij is een half jaar geleden inderdaad te ver gegaan. Gevolg: Saudi-Arabië dreigt de banden met Nederland op te zeggen. Aangezien wij in de top 10 van grootste handelspartners van Saudi-Arabië staan, is dit niet echt gunstig. Hij moet uitscheiden met die uitspraken over de Islam.

De rest van zijn uitspraken vind ik tevens wel correct en passend.
 

DeletedUser

Gast
Ik stop met die discussie over vuurwerk. Verlies maar een hand of oog, dan sta je wel aan mijn kant.

Even over meneer Wilders. Hij is een half jaar geleden inderdaad te ver gegaan. Gevolg: Saudi-Arabië dreigt de banden met Nederland op te zeggen. Aangezien wij in de top 10 van grootste handelspartners van Saudi-Arabië staan, is dit niet echt gunstig. Hij moet uitscheiden met die uitspraken over de Islam.

De rest van zijn uitspraken vind ik tevens wel correct en passend.

Blijkbaar kan je niet zo goed lezen. Ik heb nergens mijn mening gegeven over de vraag of particulieren vuurwerk of zouden mogen steken.

Waarom stop je met de discussie?
 
Bovenaan