• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nederlandse media en Islam

DeletedUser

Gast
Flowervalley, zhb-hoven... Jullie hebben echt geen flauw idee hoe grof jullie kunnen zijn tegen andere mensen he?
Ik probeer hier dan nog (soms cynische) grapjes te maken, maar wat jullie schrijven is gewoon stuitend.

Ik heb inderdaad geen idee. Ik zuig het geweld dat boeddhisten gebruiken niet uit mijn duim. Waarom mag dat niet aangekaart worden?
 

DeletedUser

Gast
Lag me maar 4 kant uit jongetje. Wie het laats lacht lacht nog altijd het best.
 

DeletedUser

Gast
Over grof gesproken..

Vind ik leuk
smiley_emoticons_seb_hut5.gif
 

DeletedUser9104

Gast
Jammer dat niet iedereen serieus reageert.
Maar nu on-topic:
Ik heb absoluut niet iets tegen mensen van een andere afkomst, echter zit daar wel een maar aan. Iedereen dient zich aan de wet te houden. Daarnaast zou ik het prettig vinden als iedereen netjes met elkaar omgaat. Helaas is de keiharde waarheid dat ook een hoop mensen die autochtoon zijn zich niet netjes gedragen.

Ik ben ook even gaan kijken bij het CBS omtrent verdachten van misdrijven. Eerlijk gezegd had ik dit wel verwacht namelijk
http://prntscr.com/4e18ra
Zoals je ziet waren er bijna 90 duizend autochtone mensen (van deze verdachten zijn beide ouders in Nederland geboren) verdacht van een misdrijf. Dit tegenover 21,5 duizend Turken en Marokkanen. Zelfs als je er vanuit zou gaan dat dit allemaal moslims zouden zijn dan is het nog steeds heel veel minder dan alle autochtone mensen hier in Nederland die verdacht zijn.

Dit verbaasd mij overigens totaal niet. Nu kun je natuurlijk wel aandragen dat dit cijfers zijn en geen percentages ten opzichte van de grote van de bevolkingsgroepen. Dat klopt. 78% autochtonen in Nederland. Tegenover nog geen 5% Turken en Marokkanen. Procentueel gezien zijn er meer Turken en Marokkanen verdachten bij misdrijven, maar ik vraag me altijd af hoe dat toch zal komen. Ik denk voornamelijk, omdat we alles wel erg makkelijk op allochtonen afschuiven. Als er iets gebeurt wordt er vaak al direct gezegd van wie het de schuld is. Zelden hoor je dan dat het zou gaan om een autochtoon. Mij lijkt het een gevalletje self-fulfilling prophecy.
 

DeletedUser

Gast
Als het cbs met cijfers/statistieken komt aankakken zijn deze altijd gebaseerd op de grote steden.
Het merendeeld van de allochtonen in Nederland woont in die 1 van die grote steden.
Of zie jij al een marokaan, turk, anti of suri op het platte land lopen ??
In denhaag daar in tegendeel is de grens van 50 procent allochtoon 2 jaar geleden al gepaseerd.
Dusjaa komt eerst maar met een eerlijke rekenmethode voordat je begind te oordelen.
Want waneer ik op opsporing verzocht zie dat er een delict is gepleegd in braband is het 9 van de 10 x een blank uiterlijk.

Ennuh trouwens ik ben harstikke sirieus als je mij miss bedoeld met die opmerking.
 

DeletedUser10508

Gast
Lag me maar 4 kant uit jongetje. Wie het laats lacht lacht nog altijd het best.

Ik zit hier lekker veilig in België, goed, warm huisje en een betere familie kan ik niet wensen. Jij daar in tegen, bent iemand die alleen maar kan zeuren en mopperen. Uiteindelijk zal ik dan toch wel het laatst lachen. :)

Mijn excuses Ilja, maar ik lach gewoon met onze "zbh" die iets heeft tegen de mainstream, maar dan zelf dingen aanneemt van de mainstream media. :)
 

DeletedUser

Gast
Veilig noem je het kapitalistische belgie veilig ? Waar ze je vergiftigen. Ken je Aspartaam?? Een kunsmatige zoetstof ook wel bekend onder de naam E-951 dat gemaakt wordt van stront van bacteriën. In amerika is die 2 x verboden geweest omdat het kankerverwekkend is. En tog is die er door heen gedrukt. Dan hebben we nog die chemische troep die je elke dag boven ons hoofd ziet waarvan ze ons wijsmaken dat het waterdamp is van vliegtuigen. Waar net als in Ferguson een martin law zonder pardon ingevoerd zal worden als we te lastig worden. En laten we dat marokaanse jongentje genaamd Annas niet vergeten. Waarvan ze zeggen dat die zelfmoord heeft gepleegd omdat die gepest zou zijn ?? Zijn vader zegt overduidelijk geweldsporen op zijn lichaam gezien te hebben. Overduidelijk bewijs dat iets weer eens in de doofpot is gestopt voor hogere belangen. Zo kan ik de hele avond nog wel doorgaan, als je wilt hoor ?? Dusjaa voor mij zal het niet lang meer duren voordat ik vertrek uit het kapitalistische systeem. Dusdan wie zit er dan veiliger bij ?? En niet te vergeten warmer ;)

En ik ik neem niks aan van de mainstreem. Enigste waarom ik de mainstreem media volg ik om hun leugens te herkennen. En bewijzen te vinden. Over het algemeen niet zo moeilijk. Want de leugens worden steeds groter tot ze uiteindelijk moeten bekennen. Vandaar dat je zo af en toe wel eens kritische geluiden zal tegen komen in de mainstream media. Maar niks is minder waar want horen jullie nog iets over annas ?!?!?! Of horen jullie nog iets over Joris demmink onze eigen huis pedofiel die aardig te keer ging in turkije ?!?!?! Alsjeblieft wees niet zo dom en doe je ogen open.

Hier een quotering van Martin Niemöller op die onwetende opmerking van je dat je veilig in belgie zit ;)
Toen de nazi's de communisten arresteerden heb ik gezwegen;
ik was immers geen communist.
Toen ze de sociaaldemocraten gevangenzetten heb ik gezwegen;
ik was immers geen sociaaldemocraat.
Toen ze de syndicalisten kwamen halen heb ik gezwegen;
ik was immers geen syndicalist.
Toen ze de Joden opsloten heb ik gezwegen;
ik was immers geen Jood.
Toen ze de katholieken arresteerden heb ik gezwegen;
ik was immers geen katholiek.
Toen ze mij kwamen halen
...was er niemand meer die nog kon protesteren.
 
Boeddhisten, ook zij kunnen er wat van. http://boeddhistischdagblad.nl/25746-birma-boeddhisten-slachten-moslims-af/
De connectie Dalai Lama en CIA is ook al jaren bekend. Geen fijne jongen.
Dus ja, je hoeft niets uit te sluiten.

Zoek je met iedereen ruzie ofzo door deze uitspraken kan ik jou niet serieus nemen, boedhisme heeft mijn leven veranderd en zelfs gered.Echt boos kan ik niet worden alleen medelijden hebben met jouw kortzichtigheid en boosheid die uit jouw zinnen spatten als opgejaagde kraaien uit bomen.Ieder zijn mening maar jouw mening stuit menig mens tegen de borst, ik wens jou inzicht toe en heb een spreuk voor jou hieronder:

In deze wereld zal haat nooit beëindigd worden door haat, maar door liefde; dit is een eeuwige waarheid...

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede.

Overwin de vrek met vrijgevigheid, overwin de leugenaar met de waarheid. Boeddha



Of zoals De Boeddha het verwoorde in de Sutra:

Een slecht mens zal de deugdzamen kwaad willen toebrengen, spugend naar de hemel, maar het spuug, dat nooit de hemel zal raken, zal terugkeren en op hemzelf neerkomen. Deugd kan niet vernietigd worden, terwijl het kwaad onvermijdelijk zichzelf vernietigt.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser9104

Gast
Als het cbs met cijfers/statistieken komt aankakken zijn deze altijd gebaseerd op de grote steden.
Het merendeeld van de allochtonen in Nederland woont in die 1 van die grote steden.
Of zie jij al een marokaan, turk, anti of suri op het platte land lopen ??
In denhaag daar in tegendeel is de grens van 50 procent allochtoon 2 jaar geleden al gepaseerd.
Dusjaa komt eerst maar met een eerlijke rekenmethode voordat je begind te oordelen.
Want waneer ik op opsporing verzocht zie dat er een delict is gepleegd in braband is het 9 van de 10 x een blank uiterlijk.

Ennuh trouwens ik ben harstikke sirieus als je mij miss bedoeld met die opmerking.


Ik wil niet heel veel zeggen, maar ik kom uit een stad waar 1/4 van de inwoners allochtoon is. Dan hebben we het over een kleine stad. Als ik dan kijk naar een stad als Utrecht, waar ongeveer 1/3 allochtoon is, ligt dat redelijk dicht bij elkaar (natuurlijk het veschil tussen een totaal van 40 duizend inwoners en 300 duizend is groot, maar het gaat om het idee). Nu aan jullie de vraag waar ik me veiliger voel 's avonds op straat. Het antwoord lijkt namelijk makkelijk. De mini stad waar maar 1/4 van de inwoners allochtoon is. Echter voel ik me zoveel veiliger in Utrecht. Waarom? De sfeer is heel anders. De sfeer in de stad waar ik vandaan kom is behoorlijk grimmig. Je gaat daar niet alleen lopen.
 

DeletedUser23528

Gast
Zoek je met iedereen ruzie ofzo door deze uitspraken kan ik jou niet serieus nemen, boedhisme heeft mijn leven veranderd en zelfs gered.Echt boos kan ik niet worden alleen medelijden hebben met jouw kortzichtigheid en boosheid die uit jouw zinnen spatten als opgejaagde kraaien uit bomen.Ieder zijn mening maar jouw mening stuit menig mens tegen de borst, ik wens jou inzicht toe en heb een spreuk voor jou hieronder:

In deze wereld zal haat nooit beëindigd worden door haat, maar door liefde; dit is een eeuwige waarheid...

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede.

Overwin de vrek met vrijgevigheid, overwin de leugenaar met de waarheid. Boeddha



Of zoals De Boeddha het verwoorde in de Sutra:

Een slecht mens zal de deugdzamen kwaad willen toebrengen, spugend naar de hemel, maar het spuug, dat nooit de hemel zal raken, zal terugkeren en op hemzelf neerkomen. Deugd kan niet vernietigd worden, terwijl het kwaad onvermijdelijk zichzelf vernietigt.

Dit is mischien of-topic, maar als ik vragen mag, hoe heeft het boeddhisme je leven gered? Als je dit liever niet wil zeggen hoeft het ook niet.
 

DeletedUser

Gast
Ik wil niet heel veel zeggen, maar ik kom uit een stad waar 1/4 van de inwoners allochtoon is. Dan hebben we het over een kleine stad. Als ik dan kijk naar een stad als Utrecht, waar ongeveer 1/3 allochtoon is, ligt dat redelijk dicht bij elkaar (natuurlijk het veschil tussen een totaal van 40 duizend inwoners en 300 duizend is groot, maar het gaat om het idee). Nu aan jullie de vraag waar ik me veiliger voel 's avonds op straat. Het antwoord lijkt namelijk makkelijk. De mini stad waar maar 1/4 van de inwoners allochtoon is. Echter voel ik me zoveel veiliger in Utrecht. Waarom? De sfeer is heel anders. De sfeer in de stad waar ik vandaan kom is behoorlijk grimmig. Je gaat daar niet alleen lopen.

Ik kan als blanke gewoon over de hoefkade lopen hoor. Ik kan zelf mijn broodje doner kopen waar alle jongens hun broodje ook komen halen. Dus al die propoganda dat het er een kleine kalifaat is is ook uit de duim gezogen. Btw als ze een buurtbewoner tegen komen ongeacht zijn nationaliteit is het altijd hee goede morgen buurman. Hoe gaat het met u.
 

DeletedUser

Gast
Zoek je met iedereen ruzie ofzo door deze uitspraken kan ik jou niet serieus nemen, boedhisme heeft mijn leven veranderd en zelfs gered.Echt boos kan ik niet worden alleen medelijden hebben met jouw kortzichtigheid en boosheid die uit jouw zinnen spatten als opgejaagde kraaien uit bomen.Ieder zijn mening maar jouw mening stuit menig mens tegen de borst, ik wens jou inzicht toe en heb een spreuk voor jou hieronder:

In deze wereld zal haat nooit beëindigd worden door haat, maar door liefde; dit is een eeuwige waarheid...

Overwin woede met liefde, overwin het kwade met het goede.

Overwin de vrek met vrijgevigheid, overwin de leugenaar met de waarheid. Boeddha



Of zoals De Boeddha het verwoorde in de Sutra:

Een slecht mens zal de deugdzamen kwaad willen toebrengen, spugend naar de hemel, maar het spuug, dat nooit de hemel zal raken, zal terugkeren en op hemzelf neerkomen. Deugd kan niet vernietigd worden, terwijl het kwaad onvermijdelijk zichzelf vernietigt.

Ik probeer slechts aan te geven dat de beeldvorming over Boeddhisten niet klopt. Net zoals elke andere religie zijn er veel mooie woorden, waar velen baat bij hebben waaronder jij blijkbaar, maar kent het Boeddhisme ook genoeg zwarte bladzijden. Ik kan er ook niets aan doen, maar de Boeddhisten in Myanmar maken zich schuldig aan genocide, http://cult.thepostonline.nl/2013/11/18/genocide-werpt-schaduw-vooruit/. Niets bijzonders, dat doet elke religie.

En ach, de Dalai Lama, sponsored by CIA http://dialogueireland.wordpress.com/2013/08/29/dalai-lama-got-cia-funding-new-york-times/

De wereld zit gewoon anders in elkaar dan ons wordt voorgehouden, that's all.
 
Bovenaan