• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Algemeen NIEUW! Discord server

Hoi allen,

We hebben zojuist een nieuwe discord server geopend, een server die voor iedereen die grepolis speelt toegankelijk is! Met verschillende wereldkanalen, discord bots en natuurlijk mensen hopen we een leuke nieuwe ervaring te creeëren op Discord. Om dit tot een succes te maken hebben we zoveel mogelijk mensen en meningen nodig. Nodig daarom iedereen uit die jij kent die Grepolis speelt om een kijkje te komen nemen op de server!

Wat kan je verwachten?
1) Elke wereld heeft zijn eigen praatchat, je ziet enkel de praatchats van de werelden die jij wilt zien! (stel jij bent een stichtnicht die enkel hyperborea doet, super! Dan kan je voor jezelf bepalen om enkel Hyperborea te zien.

2) Uiteraard is er ook een niet te missen "spam" gedeelte, zoals een memes channel of een 'andere games' channel.

3) Er zijn ook strikte regels, zoals het verplicht zijn van je IG naam bekend te maken vooraleer je kan / mag joinen. Mensen die misbruik maken van de situatie vliegen eruit.

4) Beginnende spelers kunnen er hun vragen stellen, er is een mededelingskanaal én je kunt lekker in groep naar muziek luisteren.
Kortom, een niet te missen iets als je de community wat beter wilt leren kennen.
Jullie kunnen deze server komen bekijken door op volgende link te klikken:
https://discord.gg/Dh7CNpd
Alle technische kantjes omtrent de botwerking van discord staan goed uitgelegd op het discord kanaal zelf.

Alvast bedankt,
en tot op de server!

Ridder Lancelot, Dorremans en ikzelf.
 

DeletedUser27488

Gast
ik zit er ook in
smiley_emoticons_kleeblatt2.gif
 

Diddi Magmotar

Griffioen
achja de ene kant scheld met ziektes en de andere kant is wat pro vaderland. Gooi iedereen eruit en je bent er ook vanaf. Overigens vind ik niet dat dit soort taalgebruik opt forum thuis hoort.

(Dit is een reactie op een van trivey verwijderde post)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser29824

Gast
Ga toch huilen 15 jarige Justin Bieber met je onzin. Misschien liggen die kicks wel aan het ongelooflijke kinderachtige gedrag van jullie
 

DeletedUser18316

Gast
haha ga je nu hier nog verder (al die personen in discord willen je adress nog) met je antwerpen centraal zelf gevlucht zeker uit discord zeker, o_Oo_O

jij mislukte justin bieber
 

DeletedUser26365

Gast
Trivey, F122 werd niet gekickt vanwege de grofheid van zijn uitspraken. Want beide kanten waren ‘lekker’ bezig om maar zacht uit te drukken. En dat is ook geen probleem, doen we niet moeilijk over. We kunnen lastig iedereen daarvoor kicken. Uiteindelijk werd hij gekickt omdat hij een bepaalde zin (zal het hier niet plaatsen) begon te spammen. Spammen is niet toegestaan wat duidelijk in de regels staat. Daarvoor is hij gekickt, niet vanwege de zwaarte van zijn uitspraken.
 

Dorremans

Mentor
Vandaag heb ik de server bijgewerkt en een hele hoop dingen toegevoegd, daarom dat ik een keer op het forum een update kom geven.
  • Community events zijn toegevoegd, zodat het mogelijk voor meer mensen interessant wordt om mee te doen aan onze Discord community. Het eerste event, een muziek quiz zal ergens volgende week gegeven worden. Jammer genoeg zijn wij niet in staat om goudprijzen weg te geven, dus kom alleen als je voor de leukheid en gezelligheid mee wil doen.
  • Verder zijn de regels bijgewerkt en duidelijker gemaakt en zijn de sancties op overtredingen veranderd. Eerst was er namelijk alleen de optie om iemand permanent te verbannen. Hier heb ik nog eens over nagedacht en sommige overtredingen verdienen niet direct deze maatregel. Om deze reden heb ik alle permanente verbanningen terug getrokken. Iedereen krijgt een schone lei.
  • Bij de eerst volgende wereld wordt getest met een verificatieproces zodat alleen spelers die op de wereld spelen het wereldkanaal kunnen en mogen joinen. Dit zal hopelijk zorgen dat de gesprekken daar meer over de gebeurtenissen op de wereld gaan en er minder mensen van buitenaf gaan bemoeien.
Met deze veranderingen hoop ik een stap gezet te hebben naar een leukere en actievere Grepolis community. Heb jij zelf nog ideeën hoe ik het verder kan verbeteren? Dan sta ik hier ook altijd open voor.

Discord invite link: https://discord.gg/Dh7CNpd
(Als de link niet wil laden als je erop drukt, dan moet je hem even kopiëren en in je webbrowser plakken.)
 
Bovenaan