• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Nieuwe awards

007jelmer

Griffioen
Ik zie laatst allemaal nieuwe awards...

Eentje die je krijgt als je een held naar level 20 brengt, zo'n dag awardje als je de meeste GP als ondersteuner op een dag hebt verdiend, etc.

Kan iemand mij een overzicht geven van de nieuwe awards, want ik heb er verder niks over gelezen...

Alvast bedankt!
 

DeletedUser

Gast
Volgens mij zijn die gekomen met update 2.88 dat was de eerste keer dat ik de ondersteuner van de dag heb gekregen(en niemand van de ally had hem toen al gezien of op andere werelden)

Verder is het voor mij ook een raadsel
 

DeletedUser

Gast
De tekst is aangepast bij update 2.88, ondersteuner v/d dag is idd sinds toen :)
Van de helden weet ik het helaas niet, hier zal koenuh je vast mee kunnen helpen.. :)
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
Ik zie laatst allemaal nieuwe awards...

Eentje die je krijgt als je een held naar level 20 brengt, zo'n dag awardje als je de meeste GP als ondersteuner op een dag hebt verdiend, etc.

Kan iemand mij een overzicht geven van de nieuwe awards, want ik heb er verder niks over gelezen...

Alvast bedankt!

Beste,

Sinds update 2.88,
is er een nieuwe award toegevoegd: Ondersteuner van de dag.

De award voor het brengen van een held naar/op level 20 is al een poosje in het spel.

Met vriendelijke groet,
Arsenal
 
Bovenaan