• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Nieuwe event (Pandora) in de app

DeletedUser22703

Gast
Komt er nog beschikbaarheid van het event in de app? Ik en vele anderen kunnen niet constant op de PC zitten en willen wel in de top van de ranglijst meedraaien..
 

DeletedUser29138

Gast
Ik heb niet meteen iets gelezen dat er intenties waren om dit event op de app te brengen. Wat je wel kan doen uiteraard is grepolis openen in de browser van je mobiel (Bij instellingen 'Desktopversie' aanvinken). En dan kan je, hoewel het iets omslachtiger is, toch het evenement gebruiken.
 

DeletedUser22703

Gast
Dat is inderdaad wat ik nu doe. Maar is natuurlijk totaal niet geoptimaliseerd voor telefoons. En dus ook (bijna) niet te doen. Vind het wel apart dat het ene event wel beschikbaar is en dan de volgende niet..
 

DeletedUser29138

Gast
De events die jaarlijks terugkomen (grepolympia) zijn beschikbaar op app omdat die effectief elk jaar in zo goed als dezelfde vorm terugkomen. Dit event is vrij nieuw en zoals je zelf kan zien nu is het volledig anders buiten vorig jaar, dus ik zie ze op lange termijn meer events aan de app toevoegen.

Als ik me niet vergis hebben ze dat ook als werkpunt opgenoemd in de devblog (kan me vergissen).
 
Bovenaan