• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Nieuwe forum lay-out

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Vele van jullie weten vast nog wel dat we afgelopen jaar zijn overgestapt naar een nieuwe forumsoftware (XenForo). Dit ging gepaard met een compleet nieuw uiterlijk van het forum. Gezien wij dit huidige uiterlijk niet als 'af' beschouwen ben ik samen met Lead Community Manager Steffi bezig met het ontwikkelen van een verbeterde lay-out.

Nu hebben wij jullie feedback nodig om te bepalen welke weg we moeten inslaan! Hier hebben wij dit DevBlog artikel voor opgesteld.
Wat vind jij hiervan? Laat het ons weten door direct in het Engels op het DevBlog artikel te reageren op laat je feedback achter in dit feedback topic.

Wij kijken uit naar jullie mening!
Laat hier je mening horen en geef tips!

Let wel: we kunnen helaas niet alles omgooien of een complete andere weg in slaan! Desondanks hebben we (hopelijk) de meeste feedback die we van jullie hebben gekregen omgezet in verbeteringen!
 

AriChibi

Hydra
Ik zou het fijn vinden als die balk onderaan op de mobiele versie niet overal heen zou springen.

Ik vind het ook vreemd dat er mysterieus allemaal delen uit mijn berichten verdwijnen.
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser18363

Gast
Mieters, we mogen het forum weer bekritiseren.

- Die meldingenknop functioneert bij mij vaak niet, moet er meerdere malen op klikken voor ie daadwerkelijk naar het meldingenscherm gaat.

E:
Na uitvoerig testen blijkt de conversatieknop ook niet fatsoenlijk te werken.

- We hebben likes, nu wil ik ook dislikes om de balans te herstellen.

- Nieuwe achtergrondplaatje is een beetje leeg, maar het is beter dan de tepel van Zeus.

- Dat puntensysteem (sterretje naast de likes), gaat dat ooit nog wat doen? Of blijft dat gewoon naar je profiel linken.

- Excellente tint beige gekozen, erg rustgevend
 

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Voor de duidelijkheid: het gaat hier om feedback omtrent de gepresteerde forum lay-outs, niet om functionaliteiten.
 

DeletedUser9104

Gast
Waarschijnlijk dus de kleurtjes, lettertypes, afbeeldingen en hoe deze elementen tot elkaar verhouden.
Tho ik goed snap waarom hier wordt begonnen over verschillende functies van het forum die niet werken waar best wat aan gedaan zou moeten worden.

Anyway. De lay-out is op zich niets mis mee, misschien dat de kleuren iets donkerder mogen. Daarnaast was ik altijd wel fan van de papyruslook die de ouder lay-out had. Dat mag wat mij betreft best terugkomen.
 

DeletedUser199

Gast
Geen idee of hier de juiste plaats voor is/of het al mogelijk is/of het haalbaar is, maar misschien een nachtmodus op het forum (Ik doel dan zoals Alysha al aangaf op iets rustigere kleuren)
 
Bovenaan