• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Info Nieuwe forumlay-out

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
Nieuwe forumlay-out per 31 januari

Beste community,

Het is ondertussen alweer zo'n anderhalf jaar geleden dat we zijn overgestapt naar een nieuwe forumsoftware (XenForo). We hopen dat jullie er ondertussen aan gewend zijn geraakt. We zijn toentertijd met een redelijk simpele forumlay-out live gegaan, wat prima was voor die tijd maar toch echt een stuk beter kan.

Daarom dat we op woensdag 31 januari a.s. een nieuw en visueel aantrekkelijkere forumlay-out zullen installeren. De nieuwe lay-out is al enige tijd te bewonderen op het beta forum dus neem zeker een kijkje mocht je nieuwsgierig zijn geworden.

Op het moment dat we de nieuwe lay-out installeren kun je enige tijd wat problemen tegenkomen en/of zal het forum voor korte duur offline zijn.

Wat neemt de nieuwe lay-out zoal met zich mee?
  • Subforums worden nu weergeven in het forumoverzicht zonder een dropdown pijltje te moeten gebruiken.
  • Forumdelen weergeven nu meest recente topics in plaats van enkel discussie- en berichtaantallen.
  • Nieuwe icoontjes voor ongelezen forumdelen.
    forum_layout_beta_details.png
  • CM reacties zijn meer zichtbaar door middel van een speciale achtergrondkleur.
  • In mobiele weergave is de irritante bug met de navigatiebalk opgelost.

Wij kijken uit naar de nieuwe lay-out en wij hopen jullie ook. Aarzel niet om hier je feedback of vragen achter te laten.

Met vriendelijke groet,
Jullie Grepolis team
 

salerno1

Medusa
Dit valt wat anders uit dan verwacht
smiley_emoticons_grin.gif


Kan de info onder de ava aangepast worden? Lijkt me wat klungelig op dit moment als bv de locatie te lang is. Daarnaast zijn geslacht en locatie niet echt musts om als info weer te geven, denk ik zo.
 

DeletedUser28430

Gast
die blauwe balk onderaan is nu wel beetje lelijk :(. Vloekt nogal met de rode meldingen.
 

DeletedUser28430

Gast
De volgende die zegt dat we gewoon 'even moeten wennen' sla ik in elkaar.
DIT GAAT NIET OM WENNEN DIT IS SERIEUS EEN SERIEUZE ZAAK JA
 

DeletedUser28430

Gast
En terecht, ik ben drievoudig Yerseeks zwaargewichtbokskampioen in de leeftijdscategorie 6-9 jaar.
 

DeletedUser22705

Gast
ik denk eerder dat jij de rechtvaardige speler bent, maar bon :p

Op welke basis heb jij een beter leven. Het enige wat waarschijnlijk lichter voor je is, is dat je niet moet studeren haha. Dus deze maand zal je het beter gehad hebben dan mij. Voor de rest een ongegronde assumptie die je daar maakt
 
Bovenaan