• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Nieuwe god: Deinos

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
We hebben wel allemaal 100 goud gekregen na terugkeer van het forum
smiley_emoticons_irre4.gif

Danku, Inno :)

Zie, als ze zelfs al goud geven om spelers in te lichten, kan dat toch niets anders betekenen dan dat het een echte God is!!!!
 

DeletedUser26746

Gast
Wel of niet een 1 april-grap, het zou wel eens leuk zijn wanneer de helden Apheledos en Hektor voor iedereen te recruteren zijn, vooral ook in spelwerelden die zijn begonnen nadat deze helden via een spel te krijgen waren.
 

DeletedUser23308

Gast
veel te overpowered, dit kan niets meer dan een 1 april grap zijn...
 

DeletedUser22890

Gast
ik wil een megamindy god

mij ontgaat het even hoor , de griekse tijd en de dinotijd zitten ver uit elkaar toch , dus waarom dino's in grepo??

krijgen we straks ook ruimtewezens als mytische figuren??

en ja dit lijkt zeer sterk op een 1 april grap

100 inwoners (doe normaal joh)
500 gunsten per eenheid (belachelijk veel
een schreeuw die kans maakt mijn harpies te killen( onwerkelijk)
de bekendmaking (precies op 1 april)
wel leuk dat jullie eraan gedacht hebben
en krijgen we die 100 goud nu ook niet ??
 

DeletedUser26123

Gast
Ik vind de god totaal niet bij het spel passen... je zegt stel je vooor ares als een holbewoner. kunnen we dan niet gewoon ares krijgen of klinkt dat heel gek..
 

DeletedUser26759

Gast
Past niet bij de griekse setting van het spel, doe maar niet.
 

DeletedUser13371

Gast
1 april neem ik aan :rolleyes:

dino's kom op hey

ik wil een echte held zoals demetrios die expert is in belegeringstorens :mad: om die defbunkers te bestormen :O)

Tijdens het beleg van Rodos zette Demetrios een helepolis met een hoogte van 90 cubits (± 40 meter) in met 9 verdiepingen, voortbewogen door 8 massieve wielen met een diameter van 8 cubits (± 3,6 meter). Op de onderste verdieping waren zeer grote ballista's geplaatst die pijlen van 3 talenten (circa 80 kilogram) konden afschieten. Op de andere verdiepingen stonden kleinere ballista's en steenwerpende katapults, waarschijnlijk palintones. Dit torsiegeschut werd bediend door zo'n 200 manschappen
 

DeletedUser24549

Gast
Ben benieuwd!
Ik ga gelijk T-rex bouwen als de kans er is!

Goed bezig Inno, jullie moeten blijven vernieuwen om het spel aantrekkelijk te houden. En dat gaat lukken op deze manier!
 

DeletedUser19872

Gast
Ik hoop dat dit een 1 april grap is!

Na al die toevoegingen lijkt dit spel totaal niet meer op het origineel en ga ik me steeds meer afvragen waarom ik dit nog speel... In plaats van nog meer spel bederf, waarom niet een wereld oude stijl openen? Zonder al die poespas, zonder al dat goud geneuzel en zonder app... Wat zou dat ontzettend leuk zijn!!!
 

DeletedUser15415

Gast
Goed verzonnen. Maar er zitten genoeg aanwijzingen in dat Innogames dit niet gaat doen... Want Waar is artemis dan gebleven.
smiley_emoticons_panik4.gif
 

DeletedUser26762

Gast
wordt een mooie god denk ik, misschien beetje overpowered met die mythische eenheden
 

Janna

Hopliet
gwn een soort spreuk die ervoor zorgt dat als je de komende 12 uur door een kolo wordt aangevallen je meteen een rapport krijgt van het hele kolo leger
 
Bovenaan