• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe 'Hyperborea'.

DeletedUser26335

Gast
Hallo,
Werelden waarin je elkaar kan veroveren vind ik soms erg irritant.
Ik ben een aantal maanden geleden gestart op Hyperborea, maar daar heb ik natuurlijk geen zicht meer op de top.
Ik hoop dat er ooit nog een niet-veroverings-wereld komt en het liefst met een hogere snelheid.
Is hier verder nog meer animo voor?
Groetjes.

DeletedUser22289

Gast
Aanwezig! ik speel al een zeer lange tijd op jyperborea en vind het inderdaad soms irritant dat de snelheid zo traag is. Als ze deze wereld nu eens binnen een aantal maand sluiten en een gelijkaardige wereld met een hogere snelheid openen zo ik het meer dan top vinden!

DeletedUser26335

Gast
Aanwezig! ik speel al een zeer lange tijd op jyperborea en vind het inderdaad soms irritant dat de snelheid zo traag is. Als ze deze wereld nu eens binnen een aantal maand sluiten en een gelijkaardige wereld met een hogere snelheid openen zo ik het meer dan top vinden!

Helemaal mee eens.
De snelheid is echt te traag.
Wat ik juist zo vervelend vind aan veroveren:
- Je kan alles wat je opgebouwd hebt in een keer kwijtraken.
- Je moet blijven opletten, anders wordt je aangevallen (en veroverd.)
- Je maakt bijna geen kans tegen betere spelers, je moet dus eigenlijk de eerste dagen veel online zijn anders kom je nooit meer in de top.

DeletedUser25672

Gast
dit is een wereld om te leren e, nieuwe spelers kunnen hier ervaring op doen omdan een andere wereld te gaan spelen niet eigenlijk nodig dat ze een 2de server beginnen met deze onzin als er al 1 is die draait.
nog steeds meer dan 300 actief dus deze wereld zal nooit sluiten want elke zoveel tijd begint er een nieuwe speler.

DeletedUser

Gast
Deze wereld is niet inactief en er zijn ook ervaren spelers hierin. Alleen je moet het leuk vinden en geduld hebben.
Zelf vind ik dat er een zelfde wereld moet komen als hyperborea alleen met snellere bouw tijden. Geen ww en geen verovering.

Armand0

Manticore
Hoe dan ook, deze wereld mag niet dicht, nooit!
smiley_emoticons_hecheln.gif

DeletedUser22289

Gast
dit is een wereld om te leren e, nieuwe spelers kunnen hier ervaring op doen omdan een andere wereld te gaan spelen niet eigenlijk nodig dat ze een 2de server beginnen met deze onzin als er al 1 is die draait.
nog steeds meer dan 300 actief dus deze wereld zal nooit sluiten want elke zoveel tijd begint er een nieuwe speler.

Nou dan vraag ik me af wat het nut is van spelers het spel op een generatie 1 wereld te laten leren, het is een groot verschil met d generatie die we nu spelen!

DeletedUser15529

Gast
Snap jullie probleem met Hyperborea niet, er is voor iedereen wat wils, langzame werelden, snelle werelden, werelden met WW en zonder WW.
Als je relaxt wil spelen en niet elke dag online wil of kan zijn is dit een mooie wereld, je hoeft dan niet bang te zijn dat wanneer je weer online komt dat je wat je opgebouwd hebt verdwenen is.
Als je steden wil stichten legt niemand je iets in de weg en als je spookjes wil overnemen moet je gewoon zorgen voor voldoende os, maar dat is op al die andere werelden hetzelfde.
Als je actie wil kun je iemand aanvallen, ben dan ook niet bang voor de reactie.
Als je snel wil groeien kun je ook steden gaan farmen, andere spelers aanvallen en wat jezelf kunt bedenken, je kan met je ally ook andere ally's uitdagen en/of een oorlog beginnen.
Als je hulp nodig hebt van een ervaren speler kun je die er krijgen.
Als je er goud in wil stoppen is dat ook mogelijk.
Je kunt je er ontwikkelen en je het spel eigen maken zoveel als jezelf wilt, alles is afhankelijk wat jezelf voor eisen stelt en wat je wilt bereiken en hoeveel tijd je er aan besteed, de ene heeft meer tijd als iemand anders.
Als het je op de ene wereld niet bevalt ga je op een andere spelen, maar ga aub niet zeuren over dingen die wel of niet kunnen op de ene wereld en niet op de andere wereld.
Probeer eerst voor jezelf er uit te komen wat voor speler je wilt worden of wilt zijn en kies dan de wereld waarop je wilt blijven spelen

Bovenaan