• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen nieuwe leden nieuwe plaatjes

Heb jij een avatar en signature nodig vraag het gerust..wees duidelijk wat je wilt hebben en binnen wat voor termijn, dit geldt uiteraard ook voor leden die eens wat nieuws willen.
 

DeletedUser

Gast
Ja leuk, ik hoop dat je wat moois voor mij kan maken. Een avatar en een banner/signature
Passend bij de naam WarriorQueen en een beetje in de trant van mijn avatar die ik nu heb.
Moeilijk uitleggen wat ik precies wil, maar ik wil een beetje in de stijl blijven, niet te donker/agressief.
De termijn is niet belangrijk, ik zie wel wanneer ie klaar is.
 

DeletedUser

Gast
En hij maakt mooie plaatjes!

Nou, eigenlijk niet.

Want ik zou zoiets ook kunnen maken, en als dat het geval is, is het allesbehalve mooi
smiley_emoticons_motz.gif
 

DeletedUser

Gast
tja smaken verschillen nu eenmaal, btw moet dat een stier voorstellen in jouw avatar?(loop te trollen)

Waarom zou je in je trollpost letterlijk zeggen dat je aan het trollen bent... Dat haalt de essentie uit de zaak...

Maargoed, mij mag je ook altijd eens een plaatje maken. Ik zeg niet dat ik t ga gebruiken, maar ik wil wel zien wat je in je mars hebt. Verras me ;)
 

DeletedUser23442

Gast
a2e7f39b5cd0ae360ee518bfcdbffac5.png


Speciaal voor bordvegertje, die eens toe was aan iets nieuws
 

AriChibi

Hydra
Ik wil mezelf ook wel beschikbaar stellen als plaatjesmaker, zie hieronder mijn eigen signature om bekend te worden met mijn stijl
 

DeletedUser

Gast
Een boel nieuw talent hier zeg, zowel Kingspartacus als Jaspenia en AriChibi zijn duidelijk extreem getalenteerde kunstenaars.
 
Bovenaan