• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Afbeeldingen nieuwe leden nieuwe plaatjes

DeletedUser

Gast
King Spartacus
Heb je voor mij mss een avatar en/of sig passend bij mijn naam?
 

DeletedUser

Gast
Was daarnet wat aan het rond kloten met de hearthstone card generator en had een afbeelding gemaakt voor één van de kaarten (let wel op, het plaatje is bedoeld om op zo'n kaart te passen, kan best dat je vindt dat er wat aan getweaked moet worden om het als ava of weetikveelwat gebruikt te worden). Als er iemand het wil gebruiken, feel free to do so. Al dan niet afbrekende commentaar mag ook altijd ofc.

2hmg3lg.jpg


wprpj.jpg
 

Genius0615

Erinys
Ziet er wel nice uit als ava, maar je kunt mn afbeeldingsverandering skills vergelijken met mijn HS skills, geen dus :x
 
Was daarnet wat aan het rond kloten met de hearthstone card generator en had een afbeelding gemaakt voor één van de kaarten (let wel op, het plaatje is bedoeld om op zo'n kaart te passen, kan best dat je vindt dat er wat aan getweaked moet worden om het als ava of weetikveelwat gebruikt te worden). Als er iemand het wil gebruiken, feel free to do so. Al dan niet afbrekende commentaar mag ook altijd ofc.

2hmg3lg.jpg


wprpj.jpg

wauw in een woord.
 
Was daarnet wat aan het rond kloten met de hearthstone card generator en had een afbeelding gemaakt voor één van de kaarten (let wel op, het plaatje is bedoeld om op zo'n kaart te passen, kan best dat je vindt dat er wat aan getweaked moet worden om het als ava of weetikveelwat gebruikt te worden). Als er iemand het wil gebruiken, feel free to do so. Al dan niet afbrekende commentaar mag ook altijd ofc.

2hmg3lg.jpg


wprpj.jpg

wauw in een woord.
 

DeletedUser25261

Gast
Beste KingSpartacus,

ik heb je een prive bericht gestuurd met daarin mijn aanvraag. Ik hoop spoedig van je te horen.


Mvg,

Marcus
 

DeletedUser

Gast
Hey ik zoek iemand die voor mij een mooi profiel plaatje kan maken ik wil er graag een die met de WW temaken heeft ik heb 2 ideeen :

1, Het kroontje van 7 WW met mijn naam eronder en misschien wat toevoeging.

2, De award 7 WW met me naam erbij. ( https://wiki.nl.grepolis.com/wiki/Be...nderMaster.png )

Het is vrij simpel ik hoop dat iemand die plaatje waar kan maken en ik hoor het wel !

Mvg, -Commando-
 

DeletedUser22400

Gast
Hoi, ik zou ook wel een nieuwe avatar voor hier op het forum willen, het liefst iets met een wit paard, eventueel met een hoge hoed op misschien is dit wat inspiratie
het heeft overigens geen haast ofzo
alvast bedankt ;)
 

DeletedUser8196

Gast
Petrus_De_Grote.png


mocht je hem op dit forum willen gebruiken :

Petrus_De_Grote.jpg


mmm..zie dat ik ze hoed niet helemaal lekker op ze hoofd heb gezet:(
smiley_emoticons_biggrin.gif
 

DeletedUser8196

Gast
een big smile heb je zeker..
maar je leek me wel een grappenmaker
smiley_emoticons_biggrin.gif


was simpel hoor :

pegasus gezocht -> uitgeknipt -> verkleind -> hoofd vergoot -> hoed erop -> naam erbij -> klaar.
15 minuten.
 

DeletedUser19642

Gast
een big smile heb je zeker..
maar je leek me wel een grappenmaker
smiley_emoticons_biggrin.gif


was simpel hoor :

pegasus gezocht -> uitgeknipt -> verkleind -> hoofd vergoot -> hoed erop -> naam erbij -> klaar.
15 minuten.

HAHA maak je er is eentje voor mij ingame mag een soort TIRAAN uit de film 300 zijn met een voetbal er bij of zo
smiley_emoticons_idea2.gif


Stuur me het desnoods privee is de eerste keer ik hier kijk eigenlijk naar dit avatars forum :)
 

DeletedUser25261

Gast
Ik ben al even op zoek naar een nieuw profielplaatje, maar tot op heden nog geen succes. Zou iemand voor mij een mooi profiel plaatje willen maken?

Graag zou ik het volgende in mijn plaatje zien:
- stoer plaatje van een hopliet
- bliksemschichten er in verwerkt
- de kleuren blauw en wit voor de schichten en achtergrond denk ik
- mijn spelers naam Marcus Boitus er in verwerkt.

Voor de rest jouw creatieve vrijheid graag.

Ik hoop dat je iets voor mij kan betekenen. Alvast bedankt.

Mvg,

Marcus
 

DeletedUser24788

Gast
Ik zoek eigenlijk een plaatje dat aansluit op mijn naam, Grumpy,

IG formaat, dus mocht iemand wat hebben, graag wel in een keer goed, because im verry Grumpy
 
Bovenaan