• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Feedback Nieuwe Olympus wereld: Sinop

DeletedUser24049

Gast
Vanaf nu kan je Grepolis VIP kopen waardoor je jouw stad kunt uitbreiden.
 

ussconstitution

Slingeraar
Ik zie helemaal niets op mijn eiland, alleen het bandietenkamp. Geen steden (zelfs niet mn eigen stad) en geen boerendorpen dus ik kan gewoon helemaal niet verder nu. Waar kan ik naartoe voor hulp? Of moet ik gewoon wachten?
 

007jelmer

Griffioen
Ik zie helemaal niets op mijn eiland, alleen het bandietenkamp. Geen steden (zelfs niet mn eigen stad) en geen boerendorpen dus ik kan gewoon helemaal niet verder nu. Waar kan ik naartoe voor hulp? Of moet ik gewoon wachten?
Wellicht maak je het meest kans bij het Innogames hoofdkantoor in Hamburg.
Al krijg ik sterk het vermoeden dat die bij de rellen rond de G7 top enkele jaren geleden verloren is gegaan, en wij dus deel uit maken van een stuurloos schip.
 

DeletedUser29738

Gast
Bewijs dat al het geld van de goudkopers goed gebruikt wordt! Love to see it.
 

DeletedUser29738

Gast
Ik zie ook al een mooie typfout staan. Bij de tempel van Athena staat er "verminderd alle land rekruteringstijd met 15%. Het moet zijn 'vermindert' in plaats van 'verminderd'.
 

DeletedUser8196

Gast
ze maken het steeds spannender, ik heb nu een onzichtbaar eiland.
altijd makkelijk....
 

jeangenie

Harpij
waarom komt de mededeling niet dat er weer geblunderd is met de instellingen van deze wereld. niets doet het goed. waarom stoppen jullie (innogames niet meteen met deze wereld en begin over een paar dagen opnieuw als het gemaakt is. Nu raken mensen weer achterop vanwege het slechte werk van innogames.
 
Bovenaan