• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Nieuwe opstandwereld

DeletedUser29611

Gast
Wanneer komt er nog eens een nieuwe wereld met het nieuwe veroveringssysteem (opstand)? Rizinia is alweer 4 en halve maand geleden...
Ik zit er eigenlijk al bijna 2 maanden op te wachten dus als iemand hier iets van weet zou die dit dan kunnen melden?
 

DeletedUser29138

Gast
Er wordt ongeveer elke 2 maand een wereld geopend. De laatste twee werelden waren belegering dus de kans is groot dat de volgende opstand wordt. Helaas heb ik hierover niet meer info.
 

DeletedUser29138

Gast
Ok bedankt dan weet ik toch al dat het nog wel even duurt.

Normaal gezien krijg je altijd een 'Grepolis newsletter' mail bij het openen van een nieuwe wereld. Als je regelmatig je mail checkt weet je het meteen!
 

DeletedUser29700

Gast
Wanneer komt de volgende nieuwe wereld? Ik zou graag eens van in het begin meedoen.
Ben meestal 2 of 3 dagen te laat.
 

DeletedUser29138

Gast
Het is niet bekend wanneer de volgende nieuwe werelden uitkomen. Er zijn net twee nieuwe werelden geopend dus het kan nog wel even duren. Indien je al een account hebt in-game wordt je hierover op de hoogte gehouden via email.
 
Bovenaan