• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Nieuwe speciale wereld Lalysos

Ik vraag me toch af wat het nut is om daar een "premiumfuncties" tabje bij te zetten, iedereen weet dat jullie die broken instant buy nooit wegdoen x)
 

Diddi Magmotar

Griffioen
Je zegt het zelf al, toen hadden ze veel meer spelers. Als je tegenwoordig nog nie aan goud kan komen doe je echt iets gruwelijk mis. Maar ik neem aan dat jij 1 van die spelers bent.
 

DeletedUser24930

Gast
Wat een kut wereld "speciale wereld"

Als je een speciale wereld wilt doe je toch gewoon snelheid minstens "7" en als bonus moraal uit.
Deze wereld is slechter dan actium, actium had snelheidtroeps 6 en deze maar 5 rofl inno.

En congratz dat je 10 jaar bestaat maar dan kon er ook wel een wereld af zonder instabuy nog eens een wereld als de eerste jaren toen grepo bestond maja...
 

DeletedUser24930

Gast
Jaja jij bent zo iemand die direct vanaf minut 1 op een aanval zuivering zet en heimwee jij bent echt een topper jij :eek:
 

DeletedUser29138

Gast
Kunnen we geen 'ik ben beter dan jij' discussies in dit topic houden? Dank bij voorbaat.
 
Bovenaan