• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Nieuwe speciale wereld Lalysos

DeletedUser24930

Gast
Ik voel dat TheBosKiller gaat weggespeeld worden door ohana. Nu heeft hij geen moraalridders meer als op Cythera
 

DeletedUser24096

Gast
Ik voel dat TheBosKiller gaat weggespeeld worden door ohana. Nu heeft hij geen moraalridders meer als op Cythera

waarschijnlijk heb jij maar de helft mee gekregen van cythera... oh wacht dat kan wel kloppen. Volgens mij zat ohana in de alliantie die bekend stond om haar moraal kolo's. Staat nog steeds 2-0 qua kolo's :)
 

DeletedUser29842

Gast
waarschijnlijk heb jij maar de helft mee gekregen van cythera... oh wacht dat kan wel kloppen. Volgens mij zat ohana in de alliantie die bekend stond om haar moraal kolo's. Staat nog steeds 2-0 qua kolo's :)
2 kolo's met 2000 spam aanvallen en moraal ridders en niet te vergeten inno die hem helpt met veel scherpzinnigheid muntjes. Want op geen enkele wereld haalt hij anders de top 10. Iedereen kan geen steden verliezen als je 200 spelers hebt die je helpen. Maar als hij het alleen moest doen lukte hem helemaal niets. ;) Maar hij is en blijft de beste speler, ook al kan hij niet timen.
 

DeletedUser29842

Gast
Ik voel dat TheBosKiller gaat weggespeeld worden door ohana. Nu heeft hij geen moraalridders meer als op Cythera
We kunnen hem niet wegspelen, hij heeft of 200 spelers achter hem die hem steunen. Of hij verbergt zen steden in de massa van een cluster. Blijft een (killer). Killer van dumpen ;)
 

DeletedUser24096

Gast
2 kolo's met 2000 spam aanvallen en moraal ridders en niet te vergeten inno die hem helpt met veel scherpzinnigheid muntjes. Want op geen enkele wereld haalt hij anders de top 10. Iedereen kan geen steden verliezen als je 200 spelers hebt die je helpen. Maar als hij het alleen moest doen lukte hem helemaal niets. ;) Maar hij is en blijft de beste speler, ook al kan hij niet timen.

Verklaar jij deze dan maar:

"Gefeliciteerd, jij was de eerste speler op deze wereld die deze award heeft voltooid en zijn Grepolisscore heeft verdiend!"
upload_2019-9-4_23-15-23.png
 

DeletedUser29138

Gast
Beste mensen, laatste waarschuwing. Dit is het discussietopic voor Lalysos, hoe goed of slecht jullie waren op vorige werelden bespreken jullie elders en niet in dit topic.
 

DeletedUser25952

Gast
Inno is gewoon de grootste flop dat er is laten we voor de 10de verjaardag v1n grepolis nog meer bugs instoppen en oneerlijke praktijken invoeren
 

DeletedUser29920

Gast
Hoe hebben ze deze wereld zelfs kunnen verpesten vanwaar kwam het idee voor muren en dat sommige spelers met al hun steden op bd starten en andere niet.
 

DeletedUser18316

Gast
wat een flop, belegeringswereld en dan met Muren, en niet vergeten mensen met 3 stadjes naast elkaar en andere 1 stad op 1 eiland whahaha
dobani.gif
 
Bovenaan