• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Nieuwe speciale wereld Lalysos

DeletedUser29920

Gast
upload_2019-9-5_15-14-45.png


Top: Ridder Lancelot
Flop: Support
 
+ Nog eens de muren die ze je in het begin geven. Belegeringwereld.... Ja laten we ze muren geven in het begin, stellen ze vast op prijs!

Weer diep teleurgesteld in Innogames :/

Begrijp echt niet dat spelers nog steeds niet snappen dat ze bij Inno geen idee hebben hoe het spel werkt, hoe de verschillende spelsystemen opstand/belegering werken.
 

DeletedUser29138

Gast
had zeer hoge verwachtingen voor deze wereld zeer jmmr.

exalted one stop met je bezig te houden met wat andere mensen zeggen op ag en doe je werk eens goed

Mijn functie is nog steeds forummoderator. Daarbij kan ik (en de rest van het NL moderator team) weinig veranderen aan de huidige bugs buiten ze te melden aan InnoGames. En ik kan je op het hart drukken dat elke melding van eender welk probleem reeds doorgegeven is.
 

DeletedUser29920

Gast
Mijn functie is nog steeds forummoderator. Daarbij kan ik (en de rest van het NL moderator team) weinig veranderen aan de huidige bugs buiten ze te melden aan InnoGames. En ik kan je op het hart drukken dat elke melding van eender welk probleem reeds doorgegeven is.
Bedankt!
 

DeletedUser29842

Gast
De volgende wereld is vast al in de maak met iedereen zijn of haar verzoeken.

Geen 3 steden meer, geen muren, etc, etc.
Ja hoor, die wereld komt er aan. ;)
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
We zijn bekend met technische fouten met betrekking tot de speed werelden die in de afgelopen week geopend zijn. Hierdoor zijn deze wereld per direct gesloten.


Er komt zo snel mogelijk een reactie van het management team over vervolg stappen.


Gelieve hier geduld voor te hebben. Zodra er een reactie is geplaatst weten wij ook meer.


Voor nu kunnen wij helaas ook niets doen.
 

DeletedUser25952

Gast
En al het goud die hier is in besteed, want eerlijk mrazek en ik hebben er veel ingestoken hoor.
En dit lopen we nu mis, oftewel krijgen we ene vergoeding zls de wereld terug start of we krijgen al ons goud terug die we besteed hebben en andere spelers ook.
Grepolis is deffinitief de grootste flop in historie,
 

Tirpitz

Harpij
En al het goud die hier is in besteed, want eerlijk mrazek en ik hebben er veel ingestoken hoor.
En dit lopen we nu mis, oftewel krijgen we ene vergoeding zls de wereld terug start of we krijgen al ons goud terug die we besteed hebben en andere spelers ook.
Grepolis is deffinitief de grootste flop in historie,
hoeveel goud heb je erin gestoken
 
Bovenaan