• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Nieuwe verovering wereld

DeletedUser23797

Gast
goedendag beste mods

Mijn vraag is wanneer er een nieuwe wereld met verovering oud aankomt.
Hebben jullie enig idee.???
zie dat er net een nieuwe opstand is maar dat is niet echt mijn speelstijl.

Mvg Dks
 

Screeny

Senior Gamemoderator
Grepolis Team
Helaas hebben wij geen idee wanneer wij een nieuwe wereld met belegering kunnen openen. Pas wanneer de noodzaak voor een nieuwe wereld zich aandient, wordt gekeken naar welke instellingen voor de nieuwe wereld handig zijn. Daarbij wordt onder andere gekeken naar de werelden die tegen die tijd sluiten of net gesloten zijn, maar wij zullen er ook voor zorgen dat er gemiddeld evenveel belegeringswerelden als opstand werelden zullen komen. Dat wil dus niet zeggen dat deze twee elkaar altijd zullen afwisselen.

Zodra er informatie is over een nieuwe wereld, zal dit op de gebruikelijke plek op dit forum worden aangekondigd.
 

Screeny

Senior Gamemoderator
Grepolis Team
Dat soort instellingen zijn een eis van InnoGames waar we niet van mogen afwijken. Wij hebben alleen invloed op snelheden, veroveringssysteem en moraal. In sommige gevallen heeft InnoGames zelfs in die gebieden een beperking opgegeven.

Maar zodra wij een nieuwe wereld inplannen wordt er pas nagedacht over de instellingen en is de beslissing van de Community Manager en InnoGames doorslaggevend.
 

latdekat

Harpij
Meestal is het zo dat we 2 werelden opstand, twee werelden belegering hebben. Als je goed kijkt valt die trend enorm op. Dit zo dus betekenen dat na deze wereld nog eens opstand komt, en daarna belegering.

Uiteraard wil dit niet zeggen dat dit per se het geval is. Sluiten er deze maand nu net drie belegeringswerelden, dan gaan ze hier ook bijvoorbeeld naar kijken. Maar ik zou niet teveel verwachten dat de volgende wereld belegering is, alvast.
 
Bovenaan