• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Nieuwe wereld

Status
Niet open voor verdere reacties.

DeletedUser22575

Gast
De naam zegt eigenlijk al genoeg.

Volgens de richtlijnen zou er om de 3 maanden een nieuwe wereld moeten openen, ik hoorde dat dat 8 juli zou moeten zijn. Maar ik heb geen mededeling gezien. Wordt de wereld uitgesteld ofzo?? Ik ben ongeduldig :confused:
 

DeletedUser22830

Gast
Welke richtlijnen?
en als er een nieuwe wereld komt hoor je dat vanzelf wel
gwn geduld hebben
 

DeletedUser22575

Gast
Welke richtlijnen?
en als er een nieuwe wereld komt hoor je dat vanzelf wel
gwn geduld hebben

Er komt toch een nieuwe wereld als de wereld vol zit, of als er 3 maanden voor bij zijn? Of ben ik door modjes verkeerd ingelicht ?
smiley_emoticons_irre4.gif
 

DeletedUser23053

Gast
Remon je zit toch al lang genoeg op het forum om te weten dat zo'n topic echt geen zin heeft.
 

DeletedUser22651

Gast
Het is in principe zinloos om naar een nieuwe wereld te vragen, maar als Naxos op 8 april is geopend, en drie maanden wordt geteld als richtlijn, en een aankondiging een week van tevoren wordt gegeven, zou Olympia inderdaad 8 juli moeten openen en op de 1e moeten worden aangekondigd. Ik ben benieuwd waarom er nu van die richtlijn wordt afgeweken. Hopelijk is het niet de uitbarsting op het AF, die ik ten opzichte van Grepolis afdoe als iets van een paar opjutters die het allemaal net iets te zwaar opvatten. Laat dat niet ten koste gaan van het echte spel
 

DeletedUser18156

Gast
Misschien hebben ze gedacht dat ze na het evenement een aankondiging gaan doen, en dan een week later de wereld werkelijk openen
 

DeletedUser22668

Gast
Had eigenlijk verwacht dat de wereld vorige week vrijdag zou beginnen, zodat Inno nog lekker wat geld kon verdienen aan de goudnoobs die op dat event nog even een paar scherpjes binnen halen...
 

DeletedUser19428

Gast
waarom toch elke maand deze vraag, heb toch eens geduld

wat ik ook niet begrijp is dat de mods dit soort topics niet direct sluiten
 

DeletedUser22561

Gast
Had eigenlijk verwacht dat de wereld vorige week vrijdag zou beginnen, zodat Inno nog lekker wat geld kon verdienen aan de goudnoobs die op dat event nog even een paar scherpjes binnen halen...
Haha dit had ik ook verwacht :p
 

DeletedUser

Gast
Op dit moment is er nog niks bekend over een nieuwe wereld.
Zodra wij meer weten laten wij dit uiteraard ook aan jullie weten.

Hierbij sluit ik dan ook het topic.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan