• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwe wereld

DeletedUser30758

Gast
Hallo

Ik zag ergens dat er een nieuwe wereld komt.
Is hier al een aankondiging van? of wanneer komt deze.

mvg
 

DeletedUser30227

Gast
ik heb er nog niets van gezien. Ik wil er wel op gaan als de wereld instellingen wereldwonderen en opstand zijn. Laatste wereld was dominatie en belegering, dus de kans is redelijk groot
 

DeletedUser17692

Gast
Laat inno eerst maar even zorgen dat er fatsoenlijk gespeeld kan worden op de 15 werelden die nu open zijn.
 

DeletedUser29842

Gast
Men goud is bijna op, start maar nieuwe wereld graag volgende week ofzo, liefst eentje met nieuwe systeem dan kunnen we goud voor steen verkopen ook lol
 

DeletedUser30227

Gast
aan het eind van iedere maand kondigen ze een nieuw wereld aan, 5 dagen daarna start de wereld, nu is het al langer dan een maand dat ze een nieuwe wereld hebben aangekondigd.
 

DeletedUser30762

Gast
Iemand een idee wanneer ongeveer het nieuwe eindspel in een Nederlandse wereld gaat komen? Hoorde dat het nu speelbaar is in een beta wereld. Maar komt het daarna (na wat fixes etc) direct naar een NL server? Of gaat het eerst naar bv een Engelse server?

Lijkt me wel een leuke voor eventueel een nieuwe wereld dan. Maar gok dat dat nog niet de volgende zal zijn ;-;
 

DeletedUser30227

Gast
ik denk, omdat het de Engelse servers groter zijn dat het daar eerder zal komen, maar ze kunnen ook op de Nederlandse wereld een extra test draaien, zoals met disney+:)
 

DeletedUser19339

Gast
Zover ik weet is de Nederlandse server vaak een van de eerste. Niet alleen omdat ze ons graag mogen, maar vooral om te testen hoe het eindspel in de praktijk daadwerkelijk loopt
 

DeletedUser22703

Gast
Ik wil ook weer een keer spelen. Wanneer komt er een nieuwe wereld? :(

Ziet eruit dat het lang geleden was
 

DeletedUser26645

Gast
Ik wil ook weer een keer spelen. Wanneer komt er een nieuwe wereld? :(

Ziet eruit dat het lang geleden was

Ze zijn ongeduldig tegenwoordig, wereld rhamnus was 30 april gestart dus niet lang geleden
 
Bovenaan