• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Nieuwjaarswens

Kroenuh


Community Manager
Grepolis Team
grepolis_2013.png

De beste wensen voor een nieuw, mooi en succesvol jaar toegewenst!

Beste spelers,

Graag neem ik even de tijd om jullie allen te bedanken voor een fantastisch Grepolis-jaar.

Het afgelopen jaar hebben we samen mooie (al dan niet nieuwe) momenten meegemaakt binnen Grepolis. Dit hadden wij alleen natuurlijk nooit bereikt. Jullie, als community, hebben hier voor een heel groot deel succesvol aan bijgedragen.

Of het nu alleen het spelen van het spel mag zijn, het opperen van nieuwe ideeën in ons Ideeën en suggesties forumdeel, het melden van problemen via de support of hier op het forum tot aan het bediscussiëren van nieuwe updates en spelelementen; mede dankzij jullie kon dit alles mogelijk gemaakt worden!

In 2013 zetten wij deze werkwijze graag met jullie voort!
2013 belooft een mooi jaar met wederom vele nieuwe, interessante speltoevoegingen en aanpassingen te worden. Gaandeweg het jaar mag ik -met trots- meer hierover bekendmaken, voor nu dien ik jullie helaas in spanning te laten afwachten.

Namens het hele Grepolis.nl team wens ik jullie allemaal een fijne jaarwisseling toe
en uiteraard een mooi en gezond 2013 met hopelijk veel Grepolis plezier!

Met vriendelijke groet,

Kroenuh
Community Manager Grepolis.nl
 
Bovenaan