Hoe vind jij de wereld tot nu toe lopen voor je alliantie? (Goed,slecht, saai, leuk, enz.)
Ja, gaat goed. Wij zijn mooi aan het stijgen de afgelopen weken. Natuurlijk niet té hard, want dat is niet leuk voor de concurrerende allianties. Helaas wel een te hoog gehalte Belgen in onze alliantie, maar die gaan binnenkort stuk voor stuk op de IO-lijst gesmeten worden.
Wat verwacht jij van de andere top 5 allianties?
De bankrekeningen van de spelers van Squadron beginnen al aardig leek te raken gok ik, dus die zullen flink gaan zakken daarna. Onmogelijk dat zij alleen op spelkwaliteit eerste kunnen blijven staan. De Nomads claimden ons (fearless) wel even te gaan slopen, wat zal resulteren in het tegenovergestelde. Ik zou ze adviseren nog verder in oc45 te gaan vluchten, want wij komen eraan! Rising Blood? Geen idee wat die op nr3 doen... De varkentjes staan enkel nog op rang 4 omdat ze flink wat leden hebben opgenomen de afgelopen week, maar helaas voor hun bedraagt het alliantielimiet maar 60

Nummer 5 alliantie is belachelijk goed, die komen eraan! Nummers 1,2 en 4 krijger ook in de alliantie.
Wat is je ultieme doel wat je graag zou willen bereiken met je alliantie in de toekomst?
Iedereen slopen. Niet ineens, maar beetje voor beetje. Ons geweld zal zorgen voor slapeloze nachten, omdat ze weten dat wij om 7u 's ochtends weer voor de spreekwoordelijke deur staan. Vroeg slapen is ook geen optie, want net voor elf uur komen wij ook langs.
Waar zie jij je alliantie volgende maand staan en wat hoop je in die tussentijd bereikt te hebben?
Wij zullen natuurlijk op nummer 1 staan, voor als dat nog niet was op te maken uit bovenstaande antwoorden. Verder hoop ik dat wij als volledige Nederlandse ally alle Belgen uit deze wereld hebben verdreven. Zoek lekker een spel die wel een Belgische server heeft en kom ons niet lastig vallen.