• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

[NL54] Wereld Idalium

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dorremans

Mentor
Door: Dorremans (18-08-2017)

Introductie


Op dit moment is Idalium alweer een maand bezig, dus leek het mij tijd voor het eerste artikel over deze wereld.
Idalium is een wereld die tot nu toe bewegelijk is geweest. Een aantal 'top' allianties zijn in de tussentijd al omgevallen, de top 15 ranglijst van de spelers is iedere dag weer anders en natuurijk heeft Warpigs de eerste massa aanval (MA) al achter de kiezen gehad... Maar eerst zal ik mezelf voorstellen.

Zoals jullie misschien al gemerkt hebben ben ik Dorremans. Ik speel al een aantal jaren Grepolis en ik denk dat ik het spel ondertussen redelijk goed onder de knie heb. Meteen vanaf de start van Idalium ben ik begonnen op de wereld. Op dit moment zit ik in The Squadron waardoor ik denk dat ik wel midden in de actie zit en wel het een en ander over de wereld mee krijg. Zelf heb ik geen plannen om lang door te spelen op Idalium, omdat het overname systeem belegering toch mijn voorkeur krijgt boven opstand. Maar het leek mij leuk om met dit nieuwe concept van de Grepolis Times mijn eerste artikel te schrijven en om voor deze wereld het spits af te bijten van de hopelijk lange reeks leuke, interessante en grappig artikelen.


De top 5 allianties