• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Nooit grffoenen bij evenementen

DeletedUser24673

Gast
Hoi,

Heb eigenlijk en vraag waarom er eigenlijk nooit grifoenen als beloning zijn?
Zijn deze beestjes dan minderwaardig omdat zij nooit op de evenementen lijst staan? Weet iemand waarom het zo is? Zou wel is fijn zo en grifoen beloning
smiley_emoticons_flucht2.gif
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
Misschien dat het ooit nog in de toekomst zal komen, maar voor nu zijn die er nog niet. Dus zijn in het verleden ook niet beschikbaar geweest.

Met de events van het afgelopen jaar, waren de Pegasus beloningen ook nieuw. Waren er voorheen ook niet. Eveneens geldt dit voor de Manticore beloningen.

Dus wie weet wanneer die wel beschikbaar zijn :).
 

DeletedUser

Gast
Meen mij toch echt te herinneren dat zij er 2 of 3 events terug wel waren hoor..
 

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
Dan denk ik toch dat je je vergist.

De tot nu toe verschenen beloningen zijn Harpijen, Erinys, Manticore, Centaur, Pegasus en Minotaurus.
(zie Event beloningen)
 
Laatst bewerkt:

DeletedUser24673

Gast
@piet piraat

Daarom dat ik het vroeg :) omdat er nog nooit 1 is geweest. Zou wel fijn zijn moest dit ook komen.
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19428

Gast
ik vind sowieso dat er geen myth. eenheden meer in een event moeten zitten
de effecten zijn veel te groot in het normale spelverloop
ik pleit er voor om myth. eenheden niet meer als beloning in een event te stoppen.

Als je wel aanvallende myth. eenheden in een event doet zet er dan minimaal ook een goede def. eenheid neer die even sterk is
de verhouding is nu zoek.
 

DeletedUser22289

Gast
Als je geen Mtyh beloningen gaat doen dan ga ik zagen over alle andere beloningen :p
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan