• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Noord-Korea

DeletedUser

Gast
Om hier even op terug te komen :p

M'n neef zit in Zuid-Korea en daar hebben ze niets extra gedaan. Ieder jaar rond deze tijd van het jaar (een maandje geleden dus) gaat NK zo hard dreigen omdat Amerika dan oefeningen doet op een ZK eiland en dat pikt NK niet ;) zo simpel is het en zoals men ziet blijft het bij dreigen ;)
 

DeletedUser

Gast
Om hier even op terug te komen :p

M'n neef zit in Zuid-Korea en daar hebben ze niets extra gedaan. Ieder jaar rond deze tijd van het jaar (een maandje geleden dus) gaat NK zo hard dreigen omdat Amerika dan oefeningen doet op een ZK eiland en dat pikt NK niet ;) zo simpel is het en zoals men ziet blijft het bij dreigen ;)

Niets extra doen zegt nog niet veel over wat iemand allemaal doet. Ik kan maandenlang elke dag met een honkbalknuppel dreigend voor het raam van mijn buurman gaan staan, maar zolang ik zijn ramen niet breek doe ik niets extra. Maar het kan goed zijn dat mijn buurman toch maandenlang over de rooie is.

De Amerikaanse/Zuid-Koreaanse oefeningen zijn volgens mij in maart begonnen en deze week afgelopen.
http://www.volkskrant.nl/vk/nl/2664/Nieuws/article/detail/3434149/2013/04/30/VS-en-Zuid-Korea-sluiten-oefeningen-af.dhtml
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser

Gast
waarom moeten ze juist daar oefenen ? :p, dat is net een kind verbieden om snoep te eten en te gaan winkelen in een snoepwinkel
 

DeletedUser

Gast
Waarschijnlijk ligt die Kim-Yung-Un nu gewoon lachend op de vloer van alle reacties die hij van over de wereld krijgt.:D
 

DeletedUser14965

Gast
Waarschijnlijk ligt die Kim-Yung-Un nu gewoon lachend op de vloer van alle reacties die hij van over de wereld krijgt.:D

Alsof Kim Jong-Un er veel over te zeggen heeft. Het is met name de geheime dienst die daar de macht heeft.
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat het voor een groot deel grootspraak en bluf is. Ik denk niet dat het tot een kernoorlog gaat komen
 

DeletedUser

Gast
Ik denk dat twee partijen hier schuldig over zijn: China en Amerkia. Want N-K heeft veel grondstoffen (ijzer, uranium, kolen, edelmetalen etc.) en zuid-Korea heeft de brains. Wat als zij samenvoegen? Juist, een land dat economisch volgens veel economen de derde plek vn economische supermachten zou beslaan. En dat willen chinatje en amerikatje natuurlijk niet. Voordat iedereen gaat zeggen dat dat heel slecht is van Amerkia: wij hebben er net zoveel last van. Want wij hebben nou niet evht goede contacten met dit land. Maar China drijft nk steeds verder af van Z-K, en Amerika klapt in sijn handjes en vergroot de kloof tussen n en z nog eens met wat oefeningen.
 
Bovenaan