• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Goedgekeurd notebook

Moet dit idee toegepast worden ?

• Ja, ik ben voorstander!

Stemmen: 28 87,5%
  • Nee

Stemmen: 4 12,5%

• Totaal aantal stemmers
    32
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Beste,

Ik merk dat wij allen een universele notebook hebben.

Toch merk ik dat wanneer je veel steden hebt, een notebook per stad echt handig zou zijn.
Graag ene die ook zichtbaar is. Ergens geplaatst onder uw stadsnaam/spreukenbalk.
Waar je dan kleine notities kan plaatsen zoals een onderzoek dat nog moet gebeuren in de academie of
bv extra info over de stad qua locatie, plannen, etc...

Hoeft niet veel te zijn, misschien een maximum aan letters van +/- 30 letters om maar een vb te geven.

Wat dan ook handig is dat je daar een optie hebt om deze zichtbaar te laten in een kleine kader net op hetzelfde systeem als
wanneer je naast uw stadsnaam, de stedenlijst oproept. Met het enige verschil dat als je van stad naar stad gaat,
je deze note steeds kan zien als optie. Zo kunnen spelers die er geen nut in zien, deze gewoon uitschakelen en
niet gebruiken.

Voor mij lijkt dit een meerwaarde aan de functionaliteit.

Laatst bewerkt:
ik vind het nutteloos,
je kunt ook notitie tabjes aanmaken met je stadsnamen of al je stadnamen onder elkaar zetten met een korte beschrijving.
zelf zal ik het ook niet gaan gebruiken maar ik zal ook niet tegen gaan stemmen aangezien het me geen nadeel geeft.

DonFrank

Teamleider Forum & Game
Forumleiding
Een goed idee.

Ik dacht dat @DonFrank dat ook ging verwerken in modscritps
Klopt inderdaad, dat staat nog op de planning. Ik heb er nog geen tijd voor gehad het te realiseren, maar dat gaat er na alle huidige aanpassingen zeker aankomen! :)

Mooi om te zien dat er ook daadwerkelijk vraag naar is, dan maak ik het in ieder geval niet alleen voor mezelf :p

ik vind het nutteloos,
je kunt ook notitie tabjes aanmaken met je stadsnamen of al je stadnamen onder elkaar zetten met een korte beschrijving.
zelf zal ik het ook niet gaan gebruiken maar ik zal ook niet tegen gaan stemmen aangezien het me geen nadeel geeft.
Als je minstens 2 jaar speelt, wordt de code van je steden ooit wel gebroken hoor. Al meermaals gezien. Is kwestie van alles bijhouden
van een bepaalde speler qua rapporten enzo.
En denk dat je nog nooit met meer dan 100 steden intensief grepo gespeeld hebt ? klopt dit ? Want een algemene notitie met +100
steden is echt onoverzichtelijk.
Deze functie is een meerwaarde voor grote spelers. Maar niet iedereen is verplicht deze te gebruiken. Daarom ook een aan en uit functie, heb je geen last van dan.

Ik heb geen idee wat dat code van je stad verbreken betekent maar als je ze indeelt per eiland/gebied is het voor mij nog redelijk overzichtig gebleven.

Verder maakt het mij, zoals gezegd, ook vrij weinig uit. Ik ga het toch niet gebruiken.

Ik heb geen idee wat dat code van je stad verbreken betekent maar als je ze indeelt per eiland/gebied is het voor mij nog redelijk overzichtig gebleven.

Verder maakt het mij, zoals gezegd, ook vrij weinig uit. Ik ga het toch niet gebruiken.

Wel veel spelers gebruiken nu een code in hun steden waar deze liggen , wat voor stad het is ( off , def , ... ), etc...
Want eerlijk gezegd, als je +100 steden hebben en je moet heel snel een bepaalde stad hebben om te timen ofzo, lukt het u niet om op tijd te zijn als al uw steden hetzelfde noemen.
Het nadeel is dat bij deze mensen enkel kwestie van tijd is voor deze code verbroken wordt en de vijand dus weet wat er in zijn steden staat.

Jaspenia

Mentor
Wel veel spelers gebruiken nu een code in hun steden waar deze liggen , wat voor stad het is ( off , def , ... ), etc...
Want eerlijk gezegd, als je +100 steden hebben en je moet heel snel een bepaalde stad hebben om te timen ofzo, lukt het u niet om op tijd te zijn als al uw steden hetzelfde noemen.
Het nadeel is dat bij deze mensen enkel kwestie van tijd is voor deze code verbroken wordt en de vijand dus weet wat er in zijn steden staat.
Ja, dat moet je dus ook niet doen nee x)

Zoiets moet je gewoon uit je hoofd weten, of als dat niet lukt stadsgroepen en/of de icoontjes van diotools gebruiken

Maar dit idee ging om meer dan opschrijven wat voor stad het is.

Kan ook buiten het spel om, of in je notities, maar op deze manier kan dat denk ik ook weinig kwaad en hier en daar handig zijn

Dorremans

Mentor
Tegen: het is naar mijn idee een overbodige funcite. Gebruik gewoon je kladblok die je nu hebt en bedenk een handige manier voor jezelf om dingen op te schrijven wat je per stad moet doen.

Oneens met Barry.

Ik denk dat een kladblok per stad erg handig is. Wat ik hoor van grootheden in Grepolis zoals Genius0615 en Kandat is dat ze graag een kladblok per stad willen hebben. Laten we het dus vooral doen.

Voor, als je veel steden hebt duurt het echt veel te lang om ze allemaal op te lijsten in één document en van daaruit te werken. Daarbij is het echt onhandig om alles wat er nog moet gebeuren in één document te proppen.

Ik ben voor, zelfs als je maar 20 steden hebt kan het handig zijn. Je hebt dan een direct overzichtje van wat er in welke stad moet gebeuren en het kan snel even aangepast worden, in plaats van dat je het moet gaan terugzoeken in een gigantische lijst.

Als je dan zoals mij ook iemand bent die regelmatig stadsnamen verandert is het al helemaal handig, wat dan moet je niet in die lijst gaan zoeken welke stad het nu geweest was.

tegen.
na zoveel up-date's en tools zijn er toch weinig die echt waarde geven aan het spel.
het spel nog makkelijker maken kan toch niet echt de bedoeling zijn , zeker als het een strategie gericht game is.
vernieuwing is zeker nodig enkel zonde als het ten koste van de kwaliteit zou zijn .

Status
Niet open voor verdere reacties.