• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Goedgekeurd notebook

Moet dit idee toegepast worden ?

• Ja, ik ben voorstander!

Stemmen: 28 87,5%
  • Nee

Stemmen: 4 12,5%

• Totaal aantal stemmers
    32
  • Enquête gesloten .
Status
Niet open voor verdere reacties.
Echt gemakkelijker zal het er niet op maken denk ik, het is gewoon handiger. Tactiek opschrijven doe ik sowieso, het is gewoon handiger als je het per stad kan sorteren en kan terugvinden ipv 1 lange lijst te hebben of tig tabjes

Peiling wordt geopend! (10 dagen)

ik persoonlijk ben ook tegen, om de simpele reden dat het wat onoverzichtelijk wordt dan. (maar dat kan aan mij liggen!)

Denk dat je dan niet goed gelezen hebt, je kan deze met een balk in en uit klikken. Wie er dus geen nut in ziet, heeft er dus ook geen last van.
Is zoals uw stedenlijst, die blijft ook niet ongevraagd steeds openstaan. Of zoals uw spreuken,
met een klikje maak je uw spreuken zichtbaar of niet. Zelfde systeem voor deze notebook dus. Wordt dus ook niet onoverzichtelijk.
Begrijp dus ook niet dat je tegen iets kan zijn wat voor veel spelers een pluspunt is en voor anderen geen last.

Ja, ik ben voorstander van dit systeem, hoe meer opties je hebt hoe beter. Je kunt ze altijd uitschakelen als je ze niet moet hebben.

Ik ben een voorstander van deze functionaliteit.

Zelf gebruik ik al DIO-tools en stadsgroepen. Maar het zal vooral handig zijn voor mij bij het onthouden welke onderzoeken ik wil doen in de stad, of welke gebouwen ik wil uitbreiden enz.

Voor. En zelfs de spelers die tegen zijn (ofwel het niet willen) snap ik niet waarom men nee stemt. Je kan het uitzetten dus wat is het probleem? Kan je net zo goed ja stemmen om je mede-spelers te helpen.

Status
Niet open voor verdere reacties.