• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Olympus tempel allyhoppen

gold-men

Slingeraar
Avond,

Sinds een paar maanden speel ik na meerdere jaren niet gespeeld te hebben weer eens Grepolis. Dit keer voor een voor mij nieuw concept namelijk Olympus. Nou heb ik tot 2 maal toe iets zien gebeuren waar eigenlijk mijn bek van openvalt dat dit kan.

Bij aanvallen op een tempel kan de eigenaar maximaal spreuken zetten op de aanvallen, logisch. Maar vervolgens zie ik het dus gebeuren dat de ally die eigenaar van de tempel is opeens maximaal van leden wisselt danwel optopt met mensen van wings/bondgenoten om vervolgens met deze mensen maximaal spreuken te zetten en weer de ally te verlaten om plaats te maken voor de volgende. Je zou dus met een alliantie van 30 man zo 50 man spreuken kunnen laten zetten.

Dat is toch niet normaal en verpest toch het hele spel? Ik had op zn minst wel even een cooldown verwacht voor het zetten van spreuken op tempelbevelen nadat je een ally joined.

Ik ben benieuwd hoe anderen hier over denken want ik kan toch niet de enige zijn? Dan kunnen we op Olympus werelden net zo goed de alliantielimieten wegdoen want wat doet het nog?

Bovenaan