• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Game team Ome Luuk

Ome Luuk

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Ome Luuk - Game-Team
Hoi allemaal,

Mag ik me even voorstellen? Mijn naam is Ome Luuk en ik ben sinds 22 september van dit jaar onderdeel van het Grepolis game-team.

Naam:
(Ome) Luuk

Leeftijd:
18 jaar

Mijn beroep / opleiding:
Op het moment zit ik in mijn examenjaar van de 6de klas gymnasium en daarnaast ben ik slager bij de Jumbo.

Mijn hobby's/interesses:
Hardlopen, ben niet vies van een beetje sporten, maar na 10 jaar voetbal doe ik niet meer aan sporten in clubverband. Daarnaast ga ik regelmatig naar de film, game ik enorm veel en luister ik zo'n beetje altijd muziek.

Mijn lievelingsmuziek:
De meeste nummers van de Hitradio en een minder bekende artiest: E-dubble. Hij heeft al een tijdje geen nieuwe muziek meer uitgebracht, maar voor mij zijn de nummers die hij al heeft gemaakt goud.

Mijn lievelingsfilms/-series:
De meeste films van Sylvester Stallone en Steven Seagal doen het altijd goed bij mij. Actie- en vechtfilms dus, maar een goede comedy gaat er ook wel in. Series, daar doe ik niet aan. Er zit geen limiet aan de lengte van een serie en als je een aflevering mist, moet je hem ergens terugzoeken. Deze december gaat The Hobbit 3 in première en ik hoop dat Pathe er weer een marathon van maakt waarbij je 's nachts alle delen te zien krijgt.

Ik hou niet van...
KPN-internet en boeken lezen. Ik moet nu eenmaal 12 boeken lezen voor mijn laatste schoolexamen, maar anders zul je mij in de bibliotheek niet tegenkomen.

Waar ik voor sta als teamlid:
Ik heb al veel Grepolis gespeeld en ik wil de opgedane ervaringen graag gebruiken door mensen die er even niet uit komen te helpen. Ook vind ik een eerlijk spel erg belangrijk. Valsspelers ontmaskeren en met de gevonden bewijzen direct iets kunnen ondernemen, dat is voor mij een van de grootste voordelen van het teamlid zijn.

Voor alle vragen, opmerkingen of gewoon voor een (informeel) gesprekje kun je altijd een reactie achterlaten in dit topic, dan zorg ik dat er snel een antwoord op volgt.

Groetjes,
Ome Luuk

Rutger101

Gast
Is de Jumbo waar jij werkt net zo slecht in plannen als de Jumbo waar ik werk :x?

Ome Luuk

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Zou je jezelf omschrijven als streng of rechtvaardig en waarom?
Beide, ik zorg dat ik meer dan voldoende grond heb om een actie te ondernemen, zodat het nooit onterecht zal zijn. Aan de andere kant kan ik om die reden wel zeer consequent/streng zijn bij bezwaarschriften. Ben voor reden vatbaar, maar overtuigen is lastig.

Heb een IG account Ome Luuk, maar heb onder een andere naam ook bij je in de alliantie gezeten, start searching ;)

E-dubble!! Zalig gewoon, inderdaad minder bekende maar goede muziek :), favoriete nummer?
Over-all toch wel Be A King. Freestyle Friday I Know, Underdog en Grown up for a minute vond ik van die serie vanaf het begin ook wel heerlijk.

Is de Jumbo waar jij werkt net zo slecht in plannen als de Jumbo waar ik werk :x?
Ik kan degene die planningen maakt gewoon whatsappen op zijn privénummer, dus als ik het ergens niet mee eens ben, is dat allemaal zo geregeld haha.

Ome Luuk

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Ik heb een downloadsnelheid van 10 mb/s en upload ligt tussen de 1 en 2 mb/s. Mijn ping komt regelmatig boven de 300 ms, zodat bepaalde spelletjes onspeelbaar zijn. Soms valt het ook gewoon helemaal weg haha. Je raakt eraan gewend, maar toch vind ik het soms wel jammer.

Wat heb je met Luuk6589734 gedaan?
En heb je nog goed ouderwets Ome Luuk's advies voor het kopen van nieuw behang?

Ome Luuk

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Luuk6589734 was niet meer te helpen en stierf een tragische dood, die arme knuppel.
Nieuw behang? Gewoon het goedkoopste wat je kunt krijgen in de http://www.voordeelbehangshop.nl/, je zet er toch van alles voor en wat er nog te zien is bedek je gewoon met posters en andere rommel :)

Ome Luuk

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Ik vind bijna elke film met Seagal een feestje, maar als ik moest kiezen, zijn A Dangerous Man en Half Past Dead toch wel mijn favorieten.

The Damaja

Gast
Luukie! :D

Ik skype wel even voordat ik hier een heel gesprek uithaal en dan merk dat jij niet de Luuk bent die ik bedoel :p

Ome Luuk

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Luukie! :D

Ik skype wel even voordat ik hier een heel gesprek uithaal en dan merk dat jij niet de Luuk bent die ik bedoel :p
Haha, hopelijk ben je niet teleurgesteld als ik toch een andere Luuk ben. :p

Als je mocht kiezen, welke superkracht zou je dan het liefst hebben? Wees creatief, alles is mogelijk!
Ik vind het wel leuk om iets te doen voor wat ik wil bereiken, dus ik kon niet echt een superkracht bedenken. Zou wel alle talen die er bestaan willen spreken/schrijven, dat lijkt me gewoon echt gaaf. Ben ook niet bereid veel meer talen te leren, dus zou wel leuk uitkomen.