• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Game team Ome Luuk

Ome Luuk

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Alweer een tijd geleden zat er eens een alliantiegenoot in de problemen, waarop ik iets als "Geen zorgen, Ome Luuk regels het wel" antwoordde en dit heb ik later hier en daar vaker gezegd, net wanneer het uitkomt. Toen ik een naam mocht bedenken om moderator mee te zijn, vond ik Ome Luuk ook wel vriendelijk klinken.

Ome Luuk

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Het leukste aan Grepolis vind ik dat het een lange termijnspel is. 'Een potje grepo' duurt wel een jaar als je er een beetje voor gaat. Dit zorgt dat je grote plannen kunt maken en dat je naast Grepolis nog andere spellen kunt spelen.

Ome Luuk

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Er was een tijd dat ik aardig wat groter was dan anderen van mijn leeftijd, maar tegenwoordig ben ik gemiddeld groot, laten we zeggen ongeveer 1m85. Ik denk nog graag terug aan de tijd dat ik over mijn klasgenoten heen keek:p

Fireas

Gast
Stel Nederland en Vlaanderen worden ooit samengevoegd en er is een compleet nieuwe vlag nodig en jij mag deze ontwerpen.
Hoe zou deze vlag er dan uit komen te zien?

Ome Luuk

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Sorry voor het niet meer reageren, had er niet meer aan gedacht.

Araluen, jij wel :p

Fireas, ik zou een ronde vlag nemen. Gewoon omdat we dan net even wat anders zijn dan de rest. Deze ronde vlag wordt blauw, want dat is nu eenmaal de kleur van alliantiegenootjes. En natuurlijk moet er een enorm wapen op, een schild met een hoop details of iets dergelijks. Het idee is een beetje hetzelfde als dat van de vlag van Spanje.

Kyraco

Winnaar Konijnenspelen 2013
Er was een tijd dat ik aardig wat groter was dan anderen van mijn leeftijd, maar tegenwoordig ben ik gemiddeld groot, laten we zeggen ongeveer 1m85. Ik denk nog graag terug aan de tijd dat ik over mijn klasgenoten heen keek:p
Die tijd herinner ik mij nog ja :x
Je was toen echt lang. Of ik was gewoon heel klein. Of beide. Ja, ik denk beide.

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Hoe gaan de examens? Of wanneer beginnen ze eigenlijk, daar in Nederland? Want die zijn naar 't schijnt wat harder en moeilijker :x

Ome Luuk

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Ik zou echt actiever op dit forum moeten letten haha. Examens beginnen pas 11 mei, ben vandaag begonnen met leren en het valt allemaal wel mee. Het ergste is dat die krengen 3 uur per stuk duren, dan moet je zelf tussendoor even een paar minuten rust pakken, anders wordt het erg lastig om je concentratie vast te houden.

Neus: Uiteraard verse slagersrookworst, maar in de erwtensoep is iedere rookworst goed.

Laatst bewerkt:

Ome Luuk

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Ja natuurlijk, daar zitten wat leuke smileys bij die de zaak een beetje opfleuren.

@ Sanhal, ik heb nog steeds geen fatsoenlijk antwoord bedacht, maar zodra ik het weet, ben je de eerste die het hoort.

Laatst bewerkt:
Stel je krijgt 2 euro, je moet deze uitgeven aan iets. Het mag ook minder dan 2 euro zijn, maar niet meer dan 2 euro.
Aan wat zou je je 2 euro uitgeven? En waarom dat?

Ome Luuk

Senior Gamemoderator
Forumleiding
Wat zou jij je guilty pleasure noemen?:eek:
Het trollen van andere spelers online (niet te extreem, ik zoek niet de grens op waar het voor andere spelers vervelend wordt).

Stel je krijgt 2 euro, je moet deze uitgeven aan iets. Het mag ook minder dan 2 euro zijn, maar niet meer dan 2 euro.
Aan wat zou je je 2 euro uitgeven? En waarom dat?
Een stok kaarten. Als je een stok kaarten bij hebt, heb je altijd wat te doen, iedereen kent immers wel een paar kaartspellen. Tijddodend en gezellig.

Waarom verstoppiet?
Dat was een suggestie van Arsenal, waarschijnlijk omdat ik toen een tijdje niet zo actief was op Skype en je nog wel eens goed je best moest doen om me te vinden als je iets nodig had.

Wat is je bijnaam?
BlingBlingBoy7000