• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag omzeilen 20% regel, gp stelen en straffen

DeletedUser26858

Gast
Volgende keer beter, lees voortaan eerst even de regels, bespaard je wel weer wat tijd :)

Wel degelijk dat je bij elke rood ging vliegen (veel meer dan 2 keer) dus klagen over iets dat je iets niet helemaal fair vind? maar ondertussen zelf zulke acties ook doen. Klopt niet helemaal he :p

Als een speler uit de alliantie stapt om de volle 100% gp te pakken bij een troepen dump, vervolgens weer de alliantie in stapt en rustig verder speelt ?

Kijk even in Sesamstraat waar dit zelf ook vaak gebeurd?

Ik heb de regels gelezen en daar staat het niet duidelijk aan gegeven. je wist het zelf ook niet zeker, dan is het toch geen probleem als ik er om vraag?

Ik ga in dit topic niet verder met een welles-niettes gesprek. je mag me in-game een pm sturen met de rapporten, daar ben ik zeer benieuwd naar.
 

DeletedUser5317

Gast
Wat we hieruit kunnen leren is dat grepolis een duidelijke rule boek moet hebben. Vind je het daar niet in dan is het legaal en kan support je ook niet bannen voor iets dat je niet wist.

En dan kunnen onduidelijkheden zoals deze niet meer gebeuren.
 

DeletedUser26858

Gast
Inderdaad, er is een te groot grijs gebied van wat wel en niet mag. Dit is een klein voorbeeld. Maar ik denk dat we laatst allemaal hebben mee gekregen wat er op pando gebeurd is.
 
Bovenaan