• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ondankbaar

Het is ondankbaar werk om via support innogames te vertellen dat er weer een ding niet goed gaat of fout gespeld is of wat dan ook. Ik heb de afgelopen jaren klaarblijkelijk zo'n 200+ keer een support aanvraag gedaan en volgens dupport ben ik daar de enige mee die zoveel reageert.
Het chagrijn straalde eraf toen die mededeling kwam van die game support gast.
Klaarblijkelijk zijn support en innogames niet in staat om de fouten uit het spel te halen en zijn ze vooral niet van plan om toe te geven dat fouten niet nodig zouden moeten zijn.
Het bedrijf verdient miljoenen, zo niet miljarden aan het spel maar vertikt het om een fatsoenlijke klantenservice in te stellen.
want laten we eerlijk zijn support is een betaalde groep spelers die naar de wensen van innogames reageert.
Daarbij komt ook nog dat je niks over support medewerkers mag zeggen , waarom niet is mij een raadsel.
Het is duidelijk dat er een belangen door elkaar heen lopen en dat er in mijn ogen een belangen verstrengeling heeft plaatsgevonden. Objectiviteit kan je daardoor niet verwachten van alle support leden.
Zeker als het gaat om die leden die hun eigen tools hebben, en die ook zelf maken. dat riekt volgens mij naar valsspelen maar dat mag dus.
Ik ben ook benieuwd hoelang deze kritische noot blijft staan want vaak is het weg voordat je het kan lezen. Ik zal dan ook een prtscrn maken .
Want ik hoop op reacties / discussie over het spel en het reilen en zeilen van dit spel en het functioneren van support.
Want kritiek levert je een schorsing op voor dit forum.

Wat is jou probleem eigenlijk? Ik speel dit spel prima zonder problemen ;)
En jij kan niks positiefs zeggen. Ja dingen die al 1000x aan jou zijn uitgelegd. Je lijkt net een kleuter

rood is zeker van de schaamte voor je domheid. Het zijn de fouten die inno maakt en de daarop domme reacties van support. die staan niet met beide benen op de grond.
als jij het persoonlijk wil maken mag dat, maar zorg dan dat je eerst de door jou aangeven kleuterschool goed doorloopt. zal wel een probleem worden voor jou

als je een spel op de markt brengt als dit , moet het goed zijn. als je dan zoveel fouten maakt is dat niet goed en dus moeten ze op hun fouten worden gewezen. Jochies zoals jij zien met hun beperkte inzichten die fouten niet, van jou hoeven ze dus niets te verwachten. Voor de rest blijf ik wel scherp en leg ze wel hun fouten voor.

We zijn allemaal mensen ;)
Bedankt voor je complimenten. Maar jij bent nog steeds de noob in dit spel. Dit spel is te hoog voor jou niveau en dat is de grootste fout in jou leven :)

Jeangenie, stop gewoon met het spelen van dit spel als je alleen maar overal om kan zeuren. Blijkbaar wordt je er niet blij om dit te spelen dus waarom zou je het dan nog doen. Komt werkelijk waar alleen maar negativiteit bij jou vandaan.

iets over taal en schrijf fouten jeangenie
ik zou zeggen lees eerst je eigen bericht even door of moet ik je op je eigen taalfouten wijzen

weer een wappie vwb de fouten die innogames maakt. Het is net alsof jullie niet capabel zijn om de werkelijk heid te zien, zo jammer.. voor jullie wel makkelijk

Jeangenie waarom benoem je altijd enkel dingen die in jouw nadeel werken en niet de echte problemen met het spel? Zo lijk je heel erg kritisch maar in werkelijkheid dans je naar de support zijn pijpen, jammer om een integere speler zo ten onder te zien gaan... Teleurgesteld hier...

iemand die in wereld LATO speelt heb de draad weer opgepakt na drie en half jaar:rolleyes: wil graag bij een alliantie aansluiten me coordinaten zijn 557;460

vwb mijn schrijffouten. Ik pretendeer niet om een spel te hebben dat behoorlijk moet werken. Waar tientallen mensen voor worden betaald om events of teksten bij events te vertalen naar in ons geval Nederlands. Als deze gasten dan hun werk niet goed doen, waarom mag dat niet gezegd worden? En neem nu de baas van dat stelletje support gasten. die heeft meerdere belangen lopen , zijn eigen tools en bots en ook nog eens zijn taak/taken in support. Dat zijn tegenstrijdige belangen en niemand van jullie betweters zeggen daar iets van.. Dat is pas dom en kortzichtig en ben je het niet waard om dit spel te spelen.Bij betrokkenheid zie je ook de fouten die het spel heeft.. jullie zien niets. speel het dan niet.

vwb mijn schrijffouten. Ik pretendeer niet om een spel te hebben dat behoorlijk moet werken. Waar tientallen mensen voor worden betaald om events of teksten bij events te vertalen naar in ons geval Nederlands. Als deze gasten dan hun werk niet goed doen, waarom mag dat niet gezegd worden? En neem nu de baas van dat stelletje support gasten. die heeft meerdere belangen lopen , zijn eigen tools en bots en ook nog eens zijn taak/taken in support. Dat zijn tegenstrijdige belangen en niemand van jullie betweters zeggen daar iets van.. Dat is pas dom en kortzichtig en ben je het niet waard om dit spel te spelen.Bij betrokkenheid zie je ook de fouten die het spel heeft.. jullie zien niets. speel het dan niet.
Het toeval wil dat de mensen die de teksten naar het nederlands vertalen niet betaald worden. De support werkt op vrijwillige basis. Als je je zorgen kenbaar maakt aan hen in een ticket zijn ze vast bereid het gesprek met je aan te gaan.
Je kan je ook aanmelden om zelf moderator te worden! Volgens mij zoeken ze nog mensen

vriend Araluan , support is/zijn geen vrijwilligers zij worden maandelijks betaald door innogames en zij willen niet reageren op dubbele agenda's van onder andere DonFrank

Bovenaan