Volgens mij is de titel van dit topic heel passend, maar gebruikt in de verkeerde richting. Ondankbaar.
Volgens mij heb je niet door hoe dit spel werkt en hoe de teams achter dit spel werken. Het valt misschien nog te begrijpen als je eens gefrustreerd bent door een foutje of bug in het spel, maar net als bij alle games komt dit wel eens voor. Ik zou je heel graag Cyberpunk 2077 zien spelen om dan te zien hoe je je realiseert dat deze game lang niet zoveel fouten heeft en dat de support hier alles doet wat in hun macht ligt om dit spel beter te maken. Ja er komt wel eens wat voor en ja dit wordt meestal altijd zo snel mogelijk aangepast, want uiteindelijk doen zij dit in hun vrije tijd.
Die vergoeding waar je het over hebt is dus goud, so what? Als je iets bijdraagt aan de gemeenschap en er voor zorgt dat er iets van communicatie is tussen spelers en het Grepolis team, wat support keer op keer doet, dan vind ik dat deze vergoeding heel terecht is.
De negatieve kijk die jij hebt is betreurenswaardig, want eerlijk gezegd kan het de overgrote meerderheid van de community niets schelen als er eens een bug is. Wat lachen met een foutje mag ook, je moet niet altijd alles zo slecht en kritisch bekijken en je moet al zeker de support niet belasten met deze idiote topics die helemaal nergens op slaan, want de tijd die ze normaal steken in het verbeteren van dit spel moeten ze dan hier aan verspillen. Om duidelijkheid vragen is één ding. Een team afkraken omdat je gewoonweg gefrustreerd bent en niets van dit spel begrijpt is iets helemaal anders.
Ik vraag me trouwens af hoe het gaat met je printscreen van dit topic. Die moet zich verschrikkelijk eenzaam voelen in het mapje 'Belastend bewijs tegen InnoGames' die ergens in een hoekje van je computer staat te schimmelen.