• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Ondankbaar

het zijn dus geen vrijwilligers. zeker niet als ze dus per maand worden betaald. Dan komt inderdaad nog het feit dat donfrank zijn eigen tools maakt en onderdeel is van de groep die ze moet goedkeuren.. hoezo dubbele agenda

DonFrank

Teamleider Forum & Game
Grepolis Team
We hebben een vrijwilligersovereenkomst en krijgen een optionele vrijwilligersvergoeding in de vorm van een kleine hoeveelheid goud per maand. Ik ontvang geen vrijwilligersvergoeding omdat ik daar afstand van heb gedaan. Al jaren niet meer. Wij zijn dus wel vrijwilligers ;)

Over dubbele agenda's: Modscripts is in 2016 opgericht en is destijds goedgekeurd door het Grepolis Team. Het zal je waarschijnlijk verbazen, maar daar heb ik "gewoon" een supportaanvraag voor aangemaakt als speler zijnde en die supportaanvraag is in behandeling genomen. Ik was toen nog geen onderdeel van het Grepolis Team als de persoon die goedkeuring geeft voor scripts en dus had ik ook geen enkele inspraak op de goedkeuring van het script.

In 2017 is op de Braziliaanse versie van Grepolis ook goedkeuring aangevraagd. Ook gewoon als speler, via de supportdienst. Daar is ook goedkeuring gegeven voor het script.

Dit script is NIET gemaakt door het Grepolis.nl Team. Dit script is gemaakt door een aantal fanatiekelingen die toevallig in het Grepolis Team zitten. Ook wij hebben en moeten, zoals elk ander script, gewoon toestemming aanvragen. Dus geen verband leggen dat dit een onderdeel is van het Grepolis Team of in handen is van het Grepolis Team oid.

Gezien ik niet actief was in het Team als beoordelaar van scripts, die aanvraag volgens de normale weg verlopen is én de Braziliaanse versie ook een eigen oordeel gegeven heeft en het script goedgekeurd heeft, is er geen sprake van dat er een "dubbele agenda" is.

Overigens: In 2018 is de ontwikkeling van Modscripts gestopt en in 2021 (dit jaar) is de stekker uit het bijwerken van statistieken getrokken.

Nu ben je pas helder en duidelijk. Jammer dat er zolang op gehamerd moet worden voor iets uit de achterkamertjes komt.
Wees als support meteen helder en transparant.
En het enige wat dan overblijft is het feit dat jij een van de weinige, wellicht de enige bent met de kennis om een tool te maken. Dat is niet eerlijk t.ov. andere spelers, eigenlijk alle andere spelers.
Het zou wellicht verboden moeten worden door innogames om tools/ codes of hoe je ze maar wilt noemen door spelers worden gemaakt en apart gehouden voor de rest van de spelers.

Volgens mij is de titel van dit topic heel passend, maar gebruikt in de verkeerde richting. Ondankbaar.

Volgens mij heb je niet door hoe dit spel werkt en hoe de teams achter dit spel werken. Het valt misschien nog te begrijpen als je eens gefrustreerd bent door een foutje of bug in het spel, maar net als bij alle games komt dit wel eens voor. Ik zou je heel graag Cyberpunk 2077 zien spelen om dan te zien hoe je je realiseert dat deze game lang niet zoveel fouten heeft en dat de support hier alles doet wat in hun macht ligt om dit spel beter te maken. Ja er komt wel eens wat voor en ja dit wordt meestal altijd zo snel mogelijk aangepast, want uiteindelijk doen zij dit in hun vrije tijd.

Die vergoeding waar je het over hebt is dus goud, so what? Als je iets bijdraagt aan de gemeenschap en er voor zorgt dat er iets van communicatie is tussen spelers en het Grepolis team, wat support keer op keer doet, dan vind ik dat deze vergoeding heel terecht is.

De negatieve kijk die jij hebt is betreurenswaardig, want eerlijk gezegd kan het de overgrote meerderheid van de community niets schelen als er eens een bug is. Wat lachen met een foutje mag ook, je moet niet altijd alles zo slecht en kritisch bekijken en je moet al zeker de support niet belasten met deze idiote topics die helemaal nergens op slaan, want de tijd die ze normaal steken in het verbeteren van dit spel moeten ze dan hier aan verspillen. Om duidelijkheid vragen is één ding. Een team afkraken omdat je gewoonweg gefrustreerd bent en niets van dit spel begrijpt is iets helemaal anders.

Ik vraag me trouwens af hoe het gaat met je printscreen van dit topic. Die moet zich verschrikkelijk eenzaam voelen in het mapje 'Belastend bewijs tegen InnoGames' die ergens in een hoekje van je computer staat te schimmelen.

Hoezo negatief? Ik attandeer support op de fouten/foutjes die er zijn ingeslopen, dat doe ik al jaren. Want al jaren komt dit voor. Ik help en soms krijg ik antwoord van een support lid waar de honden geen brood van lusten. Ik geef aan waar er fouten staan, dat is geen negatieve kijk maar een realistische kijk op het geheel. dat jij en volgens jou de meeerderheid van de community er niks van zegt, betekend in mijn optiek dat het je dus niet interesseert en niet de tijd wil nemen om innogame (via support) attent te maken op de gemaakte fouten. dat is zeer betreurenswaardig. Klaarblijkelijk ben ik wel betrokken bij het spel , maar op een manier die jij niet begrijpt. Dat is jammer voor jou. Maar gezien de domme reacties/ hooghartige reacties van sommige support leden zal ik de fouten die er insluipen laten zitten en lachen omdat het wederom fout is gegaan. En vwb dat cyberpunk .. jammer dat je ook daar niets zegt, want ook dat vind je normaal. fouten in een spel.

DeletedUser30768

Gast
Ik ben precies een antivaxer op facebook aan het lezen maar dan over grepolis, Noice
#veeltelangeteksten

Ik zou zeggen als je het zo'n klotespel vind gooi het van je computer en ga lekker wat anders doen. En wil je blijven blijf dan lekker om te spelen en niet om dit soort zaken te schrijven. Ga iets anders doen als overal alleen maar dingen zoeken die misschien niet kloppen.

als ik jou was zou ik stoppen met dit spel. Enige wat je ziet is je commentaar op alles en nog wat.
Ik heb nauwelijks tot geen last van problemen in het spel. Als dat zo was dan boeit het mij ook amper omdat het gewoon zo is. Elk spel heeft zijn bugs kijkt naar CoD, Gta v etc.

Bovenaan