• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

ondersteuning deels terugtrekken

DeletedUser

Gast
Ik wil iets doen, maar ik weet niet zeker of dat kan. Dat is:

- aanvallen voor een overname (oude kolonisatiesysteem), mijn aanvallende eenheden staan nu in die stad
- mijn transportboten terugtrekken maar mijn aanvallende eenheden niet
- mijn transportboten met nieuwe verdedigende eenheden sturen voor ondersteuning van mijn overname

Als dit kan neem ik aan dat ik om mijn troepen weer weg te krijgen dit moet doen:

- transportboten terugtrekken met een deel van de eenheden
- lege transportboten sturen voor ondersteuning
- transportboten terugtrekken met de rest van de eenheden

Dit lijkt vrij vreemd, maar ik zie niet in waarom het niet zou kunnen. Zie ik iets over het hoofd?
 

DeletedUser9842

Gast
AW: ondersteuning deels terugtrekken

- transportboten terugtrekken met een deel van de eenheden

Dar zal het mis gaan, behalve als er transportboten in de stad blijven die genoeg capaciteit hebben voor de achterblijvende eenheden.
 

DeletedUser

Gast
AW: ondersteuning deels terugtrekken

Dar zal het mis gaan, behalve als er transportboten in de stad blijven die genoeg capaciteit hebben voor de achterblijvende eenheden.

Je kan dus je schepen niet terugtrekken als je de capaciteit voor die troepen nodig hebt? Is dat de rede?
 
Bovenaan