• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Onderzoeken in academie

DeletedUser23251

Gast
Als ik onderzoeken heb gedaan in mijn academie, bijv: stormram en ploeg en dan vervolgens de academie afbreek naar een lager level dan het benodigde level voor dit onderzoek. Raak ik deze onderzoeken dan kwijt of niet? Ik wil n.l een grote VS stad maken van cirka. 400 VS. Ik heb al verschillende antwoorden gekregen en weet nou nog niet precies of ze dan nog wel of niet actief zijn.

Graag een duidelijk antwoord. Alvast bedankt
smiley_emoticons_winken4.gif

Arsenal

Quality Assurance
Grepolis Team
De onderzoeken blijven actief, al is het level lager dan nodig. Level is alleen nodig om de onderzoek te onderzoeken. Verders niet.

DeletedUser20277

Gast
Als je de haven op 30 houdt kun je maximaal 413 vs uit 1 stad persen.
ik had een stadje van 175 punten overgenomen en alleen dat bouwen wat goed is voor vs dus geen marktplaat tempel of zilvermijn. (zilvermijn weet ik niet meer zeker)

300 extra inwoners en zodra als je alles hebt onderzocht in je academie de complete stad afbreken. ik had de academie zover afgebroken tot ik nog 8 onderzoekspunten over had. dit ivm eventuele schichten die je aca kunnen treffen. (ik was in de veronderstelling dat je dan je onderzoeken kwijt kunt raken als je negatief in de onderzoekspunten komt).

Als ja dan alles op lvl1 hebt senaat kan maar tot 10 en haven op 30 pakhuis max en boerderij op max. Dan kun je 413 vs bouwen. ik ben er ook weer 1 aan het maken.

tip: tychische trainingszege + roep van de oceaan + 30% snellere rekrutering = sneller vs klaar dan dat jij gs kunt storten. (Was eerst wel in ieder geval)

DeletedUser19428

Gast
De onderzoeken blijven actief, al is het level lager dan nodig. Level is alleen nodig om de onderzoek te onderzoeken. Verders niet.

Dit antwoord klopt van geen meter
De onderzoeken blijven actief dat klopt
maar het is wel afhankelijk van het aantal onderzoekspunten wat er nog over is, hoever je je aca kan verlagen.

vergeet niet dat je ook in een stad falanx en goddelijke selectie moet hebben ontwikkeld.
Dit zijn onderzoeken die verplicht zijn in elke stad.
want die zijn namelijk ook van toepassing op de ondersteunende troepen bij een eventuele opstand dan moeten zowel de os ontvanger en de os verlener beiden deze onderzoeken hebben gedaan (nieuwe systeem) Stel je hebt in totaal 20 onderzoekspunten gebruikt, dan kun je je aca verlagen tot max level 5

Bij het oude systeem kun je er voor kiezen om deze niet te doen.

Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser19428

Gast
Als je de haven op 30 houdt kun je maximaal 413 vs uit 1 stad persen.
ik had een stadje van 175 punten overgenomen en alleen dat bouwen wat goed is voor vs dus geen marktplaat tempel of zilvermijn. (zilvermijn weet ik niet meer zeker)

300 extra inwoners en zodra als je alles hebt onderzocht in je academie de complete stad afbreken. ik had de academie zover afgebroken tot ik nog 8 onderzoekspunten over had. dit ivm eventuele schichten die je aca kunnen treffen. (ik was in de veronderstelling dat je dan je onderzoeken kwijt kunt raken als je negatief in de onderzoekspunten komt).

Als ja dan alles op lvl1 hebt senaat kan maar tot 10 en haven op 30 pakhuis max en boerderij op max. Dan kun je 413 vs bouwen. ik ben er ook weer 1 aan het maken.

tip: tychische trainingszege + roep van de oceaan + 30% snellere rekrutering = sneller vs klaar dan dat jij gs kunt storten. (Was eerst wel in ieder geval)

om een haven te kunnen bouwen heb je level 15 hout nodig en level 10 zilvermijn
deze kun je wel weer afbreken maar als er een aanval komt met steenhagel en die verlaagd je haven moet je eerst de mijnen weer op het gewenste niveau brengen voor je de haven weer op kan bouwen.

Of het verstandig is om die helemaal te slopen moet iedereen zelf weten.

DeletedUser20277

Gast
Dan bedoelde ik steengroeve. Het ging er om dat je niet bouwt wat je niet nodig hebt.
En als je in een mooi cluster speelt zou ik hem daarin bouwen dan heb je niet zo snel last van een aanval met steenhagel.413 vs wil je niet in je haven hebben liggen met veel vijanden dicht bij ;)

Bovenaan