DeletedUser12440
Gast
Waarom kan ik geen Arabische letters gebruiken in me stadsnamen ?
Serieus? Is de Beta toegelaten? Dat brengt me op ideeën voor een nieuwe stadsnaam waarbij ze de stad moeilijk in BB-Codes kunnen zettenNu we toch over speciale tekens bezig zijn, sinds kort kan je ' als teken ook in een stadsnaam gebruiken. Een hele vooruitgang vond ik dat! Alleen vind ik het jammer dat er nog vele andere tekens zijn die verboden zijn. Een uitroepteken bijvoorbeeld, of een komma. Dat heeft iedereen toch op zijn toetsenbord staan?![]()
Een ß kan daarentegen weer wel, en dat staat dan weer niet op mijn toetsenbord![]()
Eigenlijk hoop ik dat er meer tekens toegelaten worden, maar ik kan begrijpen dat Arabische letters, Chinese tekens etc. iets te extreem zijn om effectief toegelaten te worden![]()
Serieus? Is de Beta toegelaten? Dat brengt me op ideeën voor een nieuwe stadsnaam waarbij ze de stad moeilijk in BB-Codes kunnen zetten![]()
Een ß is toegelaten inderdaad, maar ik snap eigenlijk niet goed hoe het "moeilijk" kan zijn om een BB-code neer te zetten? Je hoeft toch maar gewoon naar de stad te gaan en daar om de BB-code van de stad op te vragen. Oké, als je via de werkbalk werkt is het inderdaad iets vervelender. Maar "moeilijk", het is hooguit een paar klikjes extra![]()
Bij mij werkt de β niet.. Het zegt nog steeds Ongeldige Tekens. En ja, zo kan ook, maar ik denk toch dat er veel zullen zijn die het anders doen![]()
Oooh... Ik dacht dat het de Beta was... Oke, nu lukt het welVreemd, bij mij gaat het wel:
![]()
Al jaren trouwens...