• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Ongeldige tekens

  • Topicstarter DeletedUser12440
  • Startdatum

DeletedUser12440

Gast
Waarom kan ik geen Arabische letters gebruiken in me stadsnamen ?
 

DeletedUser

Gast
Wat ze hierboven zeggen. Arabishe letters kan de engine (HTML) niet laten zien, basicly.
 

DeletedUser

Gast
Een van de redenen is ook omdat als je die stad in BB-Codes wil zetten , je een Arabisch toetsenbord moet installeren :/
 

DeletedUser12440

Gast
Was ook de bedoeling dat de bb codes een stuk lastiger werden maar best een logische reden ^^
Bedankt :)
 

DeletedUser

Gast
Nu we toch over speciale tekens bezig zijn, sinds kort kan je ' als teken ook in een stadsnaam gebruiken. Een hele vooruitgang vond ik dat! Alleen vind ik het jammer dat er nog vele andere tekens zijn die verboden zijn. Een uitroepteken bijvoorbeeld, of een komma. Dat heeft iedereen toch op zijn toetsenbord staan?
smiley_emoticons_idea2.gif


Een ß kan daarentegen weer wel, en dat staat dan weer niet op mijn toetsenbord
smiley_emoticons_fluch4_GREEN.gif


Eigenlijk hoop ik dat er meer tekens toegelaten worden, maar ik kan begrijpen dat Arabische letters, Chinese tekens etc. iets te extreem zijn om effectief toegelaten te worden
smiley_emoticons_flucht2.gif
 

DeletedUser

Gast
Nu we toch over speciale tekens bezig zijn, sinds kort kan je ' als teken ook in een stadsnaam gebruiken. Een hele vooruitgang vond ik dat! Alleen vind ik het jammer dat er nog vele andere tekens zijn die verboden zijn. Een uitroepteken bijvoorbeeld, of een komma. Dat heeft iedereen toch op zijn toetsenbord staan?
smiley_emoticons_idea2.gif


Een ß kan daarentegen weer wel, en dat staat dan weer niet op mijn toetsenbord
smiley_emoticons_fluch4_GREEN.gif


Eigenlijk hoop ik dat er meer tekens toegelaten worden, maar ik kan begrijpen dat Arabische letters, Chinese tekens etc. iets te extreem zijn om effectief toegelaten te worden
smiley_emoticons_flucht2.gif
Serieus? Is de Beta toegelaten? Dat brengt me op ideeën voor een nieuwe stadsnaam waarbij ze de stad moeilijk in BB-Codes kunnen zetten :p
 

DeletedUser

Gast
Serieus? Is de Beta toegelaten? Dat brengt me op ideeën voor een nieuwe stadsnaam waarbij ze de stad moeilijk in BB-Codes kunnen zetten :p

Een ß is toegelaten inderdaad, maar ik snap eigenlijk niet goed hoe het "moeilijk" kan zijn om een BB-code neer te zetten? Je hoeft toch maar gewoon naar de stad te gaan en daar om de BB-code van de stad op te vragen. Oké, als je via de werkbalk werkt is het inderdaad iets vervelender. Maar "moeilijk", het is hooguit een paar klikjes extra
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif
 

DeletedUser

Gast
Een ß is toegelaten inderdaad, maar ik snap eigenlijk niet goed hoe het "moeilijk" kan zijn om een BB-code neer te zetten? Je hoeft toch maar gewoon naar de stad te gaan en daar om de BB-code van de stad op te vragen. Oké, als je via de werkbalk werkt is het inderdaad iets vervelender. Maar "moeilijk", het is hooguit een paar klikjes extra
smiley_emoticons_kolobok-sanduhr.gif

Bij mij werkt de β niet.. Het zegt nog steeds Ongeldige Tekens. En ja, zo kan ook, maar ik denk toch dat er veel zullen zijn die het anders doen :p
 
Bovenaan