• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

ongelezen berichten

DeletedUser

Gast
Ik heb een probleempje op het forum.
Als er een ongelezen bericht op een forumdeel is, dan is het vlaggetje op het forum blauw. Als ik dit ongelezen bericht dan heb gelezen, dan blijft het vlaggetje blauw. Dit komt doordat het forum dan aangeeft dat ik Aankondiging: Forumregels niet heb gelezen. Dat is het bovenste bericht van kroenuh. Maar dit heb ik wel gelezen. Iedere keer als ik een ongelezen bericht krijg, krijg ik deze melding. Hierdoor blijft het vlaggetje blauw. Hebben jullie daar ook last van? Of kun je dit uizetten?

Mvg,
Fenus
 

DeletedUser

Gast
AW: ongelezen berichten

Ik heb hier ook last van ja.. :(

Ik gebruik Chrome.
 

DeletedUser

Gast
AW: ongelezen berichten

Ik gebruik ook Chrome. Kan het daaraan liggen? Of hebben gebruikers van firefox/IE etc. hier ook last van? Weten mensen misschien hoe we dit kunnen uitzetten?

Mvg,
Fenus
 
Laatst bewerkt door een moderator:
Bovenaan