• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Ervaar je een probleem in of met het spel? Laten we dat samen goed oplossen!
    Kijk eerst of het probleem al gemeld is. Zo niet, volg dan deze stappen om je probleem te melden.

Nieuwe melding Onjuiste tijd terugtrekken van ondersteuning

Gebruikersnaam: Goldie123

Spelwereld: Gonnos

Internetbrowser (+ versie): Mozilla Firefox, ver. 68.0.1 (laatste versie)

Actieve scripts/extensies: DIO-Tools + Grepolis Report Converter

Omschrijving van het probleem: Er wordt een onjuiste tijd weergegeven bij het terugtrekken van ondersteuning

Welke stappen moet je zetten om het probleem te ervaren? Ondersteuning terugtrekken, terwijl de spreuk verbeterde troepenbeweging actief is (30% sneller) en meterologie onderzocht (10% sneller)

Hoe het zou moeten: Er zou de juiste tijd moeten staan

Screenshot(s) het probleem:

Arsenal

Quality Assurance
Forumleiding
Beste Goldie123,

Als ik de afbeeldingen even goed heb bekeken vermoed ik dat de screens uit meerdere steden komen. Kan zijn dat de andere stad (of stadseigenaar) bepaalde onderzoeken en/of bonuseffecten niet heeft. Daardoor kan er een looptijdsverschil zijn.

Toch verzoek ik je om de volledige screens ervan toe te sturen. Indien je dit niet op het forum wilt plaatsen, verzoek ik je om een support ticket aan te maken hiervoor t.a.v Arsenal.

Dan zal ik vanuit daar de behandeling voort zetten om dit verder uit te zoeken.