• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Discussie Ook times reporters moeten zich aan de regels houden!

Sommige reporters ,ik pik er nu 1 uit is een prive oorlogje met mij gestart met deze quote als:

Haha, KingSparanoob. Denk je dat ze mij ooit zullen aannemen? Ze mogen me niet, en ze zullen me nooit mogen
En nu we het er toch over hebben, ik pleit er ook meteen voor dat jij opstapt. Weg van het forum hier, want je draagt echt helemaal niets bij met je onnozele berichten altijd... Het verstand van een vis heb je denk ik, en inderdaad, dat is niet veel... integendeel


Wat denk je wel wie je bent, je bent leraar, je hebt een dochter, je schrijft voor de times, wie ben jij om te oordelen?
Hopelijk zie je je fout in, want je maakt je belachelijk zo, ik blijf nu zeker op het forum want ik blijf niet weg voor jou!

Dat je reporter bent houdt niet in dat je carte blanche krijgt om iedereen te gaan beledigen, je bent te ver gegaan!



















;
 

DeletedUser

Gast
jammer voor je ga nu maar weer onder je steen huilen
smiley_emoticons_ins-auge-stechen.gif
 

DeletedUser

Gast
Is het een wedstrijdje "om ter meeste RL feiten van mij opnoemen" geworden?

Want in dat geval win ik vast, dus doe geen moeite KingSpartanoob
smiley_emoticons_freddus_pacman.gif
 

DeletedUser21268

Gast
ik vind dat een reporter zich zeker afzijdig moet houden hij mag zijn eigen inbreng doen van zijn account maar het moet een meerwaarde hebben in plaats van deze domme opmerkingen:)
 
Laatst bewerkt door een moderator:

DeletedUser2057

Gast
Gelieve geen privé-informatie op het forum te verspreiden :O.
 

DeletedUser

Gast
Sommige reporters ,ik pik er nu 1 uit is een prive oorlogje met mij gestart met deze quote als:

Haha, KingSparanoob. Denk je dat ze mij ooit zullen aannemen? Ze mogen me niet, en ze zullen me nooit mogen
En nu we het er toch over hebben, ik pleit er ook meteen voor dat jij opstapt. Weg van het forum hier, want je draagt echt helemaal niets bij met je onnozele berichten altijd... Het verstand van een vis heb je denk ik, en inderdaad, dat is niet veel... integendeel


Wat denk je wel wie je bent, je bent leraar, je hebt een dochter, je schrijft voor de times, wie ben jij om te oordelen?
Hopelijk zie je je fout in, want je maakt je belachelijk zo, ik blijf nu zeker op het forum want ik blijf niet weg voor jou!

Dat je reporter bent houdt niet in dat je carte blanche krijgt om iedereen te gaan beledigen, je bent te ver gegaan!
;
Jouw quotes zijn wel herbruikbaar.

"Hopelijk zie je je fout in, want je maakt je belachelijk zo"
 
Bovenaan