• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Opdracht Plunderaars

MahiMahi

Slingeraar
Aloha,
Ik ben een beginnende speler en bezig met de opdracht Plunderaars ( Rekruteer een leger van 650 slingeraars, 600 hoplieten, 250 ruiters en 125 snelle transportschepen in één stad ). Deze opdracht doe ik (uiteraard) in de stad waar ik ook de voorgaande opdracht heb gedaan, echter nu worden de rekruteringen niet bijgeteld.
Moet je alle troepen ook daadwerkelijk nog hebben of wordt er bijgehouden wat je al gerekruteerd hebt?
Ik had nl een troependump gedaan om vrije inwoners te creëren.
Tellen overigens ook de "versterkingen" mee die opgeslagen zijn in mijn inventaris als ik die gebruik of enkel troepen die je aanmaakt via de kazerne?

Mahalo voor jullie reactie.

Greetzzzz,
Mahi²
 

DeletedUser26052

Gast
Als een rekrutering nog loopt telt het niet. Je moet op enig moment daadwerkelijk die aantallen hebben bereikt. Dat je de aantallen daarna niet meer hebt maakt niet uit. Je hoeft de aantallen niet tegelijk behalen. Als je nu 650 slingeraars hebt en pas later 600 hoplieten is het niet erg. Maar als je 500 slingeraars in je stad hebt en 150 in de maak dan telt dat niet als 650 slingeraars voor de opdracht. Het zal pas tellen als die 150 slingeraars klaar zijn.
 
Bovenaan