• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

Vraag Opdrachtenlogboek - Gratis CP

DeletedUser27092

Gast
Beste moderator / lezer,

Enkele dagen geleden kreeg ik een fantastische opdracht binnen op wereld Zakros waar ik een stadsfeest moest organiseren, na het bouwen van level 30 academie, met als beloning een gratis cultuurpunt. Ik dolblij snel stadsfeest aangezet en flink wat gs kwijt, is opeens de opdracht van de griekse bodem verdwenen, ik huilen.

Hoe komt het dat dit opeens niet meer zichtbaar was bij de opdrachten?
Zou dat extra cp'tje toch wel erg goed kunnen gebruiken.

Met vriendelijke groet,

Alexander
 

DeletedUser23442

Gast
Dit hoort niet gebeurt te kunnen zijn.

De enige manier waarop zo'n opdracht hoort te kunnen verdwijnen is door hem te voltooien en de beloning op te halen.

Als je heel zeker weet dat dat niet is hoe hij bij jou verdwenen is, zou dat een bug zijn
 

DeletedUser27092

Gast
Ja 110 % zeker, heb de beloning niet opgehaald omdat ie simpelweg niet meer in het lijstje van voltooide en onvoltooide opdrachten stond. Beetje sonde dat het een bug is, kan hier naar gekeken worden of is dat niet de normale gang van zaken
 

DeletedUser23528

Gast
Misschien is het handig om support te contacteren, die kunnen er misschien iets aan doen.
 

DeletedUser23442

Gast
Ik denk dat de support je in dit geval moet kunnen helpen.

Zij kunnen achter de schermen kijken voor je en het rechttrekken als dit nodig blijkt.
 
Bovenaan