• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.

Oproep Schrijver

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Beste Hyperborea'er,

Ik zal dus schrijven voor de Times. Dit alles gebeurt vanuit MIJN opzicht en vanuit MIJN alliantie. Dit kan best wel eens leuk zijn, maar na een tijdje zal het sowiezo tegensteken, dat ik het je zeg :p.
Daarom had iemand (reactie is weg dus ik weet niet meer wie :O) een geweldig idee,
Zijn/Haar idee was dus om nog een 2e persoon te laten schrijven. Deze schreef dan in dezelfde stijl(van een logboek).
Zo kan de lezer de situatie van verschillende kanten bekijken.
Mochten er mensen zich geroepen voelen, stuur dan maar een berichtje hier of in-game.

MvG, Jullie Times-Reporter, Captain Rabbid

RabbidRobin

Ex-Teamleider Forum
Dat is heel vriendelijk en mag altijd :p
Maar ik doelde eerder op iemand van een andere alliantie, zodat je het gezichtsveld kunt verbreden ;)

DeletedUser

Gast
wat valt dr over hyperborea te schrijven ?

ally A heeft 5 spookie's overgenomen, ally B heeft 10 steden gesticht in 'vijandelijk gebied' .. ?
er zijn 2 resetters geweest in OC 68...

Armand0

Manticore
CQ doet weer massaal aardbevingen en schichten op 2 spelers die een stadje van ze hebben gecleard etc...best interessant:p

Wil jij het niet doen rens? Je lijkt er gevoel voor te hebben:D

heb nog niet veel leden maar wel 4 allianties opgezet, no life? eerder pijn in mijn rug en verschillende taktieken uit proberen, wil wel schrijven hoor...

Bovenaan