DeletedUser28690
Gast
Leuk en aardig, wacht nog steeds op aankondiging van grepo zelf.
Leuk en aardig, wacht nog steeds op aankondiging van grepo zelf.
Ik begrijp wat je zegt, Bryan (ik noem je gewoon even bij je oude acc naam), maar velen hier zijn, zet zoals ik, niet echt heel handig met computers (digibeet wellicht). Zodra het duidelijk wordt dat er echt bij heel veel mensen wat fout gaat (dus de account cracking), moet grepo actie ondernemen, of dit nu aan hun systeem ligt of niet. Het is hun taak om mensen er bewust van te maken dat er een hacking probleem aan de gang is waar zij verder niet veel aan kunnen doen, maar dan de simpele preventieve verandering van je wachtwoord al een heel stuk moet helpen. Dat is niet gebeurd en dat is wat mij zo verontwaardigd.
Staat een goed wachtwoord niet gewoon al ergens algemeen? Lijkt mij toch best wel makkelijk om zelf te bedenken.
Snap ook niet zo waarom je om een schadevergoeding wil vragen bij de support, dit is niet bepaald een fout van Grepolis, Innogames of van wie of wat dan ook maar enkel van de speler die gehackt is.
Kun je nog lang wachten. Kroenuh heeft in deze kwestie gewoon gelijk en ligt het gewoon niet aan Grepo zelf noch aan het goud systeem.
Personen die de dupe worden van dit soort dingen hebben in 9/10 gevallen overal het zelfde emailadres en het zelfde wachtwoord.
Staat een goed wachtwoord niet gewoon al ergens algemeen? Lijkt mij toch best wel makkelijk om zelf te bedenken.
Snap ook niet zo waarom je om een schadevergoeding wil vragen bij de support, dit is niet bepaald een fout van Grepolis, Innogames of van wie of wat dan ook maar enkel van de speler die gehackt is.
+1 voor @GOD LION @Fred Flinkstoned @Jaspenia @DonFrank @AriChibi en alle andere die dit probleem aankaarten en er echt wat mee doen!
Heel mooi om te zien dat iedereen voor elkaar opkomt!
Een alliantiegenoot is hoogst waarschijnlijk ook gedupeerd door deze "cracker" (noem het maar ff zo).![]()
Gelukkig heeft het supportteam hier wel direct gehandeld wat schade aan zijn account voorkomen heeft, dit was vanavond rond een uur of 7 a 8. Dus het supportteam is zeker bezig met het probleem direct aan te pakken!
Beste -------,
Er is op jouw account ingelogd door een ander. De betreffende persoon heeft jouw inloggegevens geweten omdat hij dit direct correct invulde en onze systemen zijn niet gekraakt. Heb je enige idee hoe dit kan en wie dit kan zijn?
Met vriendelijke groet,
Kroenuh
Community Manager
Dit ondersteund wel weer de theorie van @AriChibi , de cracker heeft zijn wachtwoord ergens verkregen en dit in 1 poging direct goed ingevuld.
Kleinigheidje hoe we ons supportteam ook kennen: ze hebben het account op een door hen aangemaakt veilig mailadres gezet, alleen zijn daarna in slaap gevallen en kan mijn alliantiegenoot dus niet zijn wachtwoord wijzigen...
We weten niet hoelang zijn account bezet is geweest en wat de schade is, maar vanuit de omgeving is er niks gemeld van activiteit op dit account.
Ik wens de gedupeerden sterkte met hun verlies en hoop dat er nog iets van een vergoeding komen zal.
Verder wens ik de mensen die hier vanuit de community mee bezig zijn veel succes met het helpen van medespelers en het stoppen van deze ongein. Jullie tijd en moeit (hier mag ik wel namens iedereen spreken) worden zeer gewaardeerd.
Fijn om te weten dat naast alle debielen op zo'n wereld ook nog zeker respect en solidariteit onder de spelers is!
Justin
Dat was gisteren volgens mij al. Kreeg ik iig pm van gisteren.Ik begreep vanuit PM's dat
Wolfling5 vandaag gehackt is.
Dus het is nog niet over.
Hierbij de bekenste site ook: https://leakbase.pw/removal.php
Via die link kan je jezelf uit hun database halen en de kans enorm verkleinen dat je info achterhaald word.