• Gegroet, sterveling! Nieuw op het forum?
    Als je wilt deelnemen aan het forum heb je een forumaccount nodig. Registeer er snel een! Heb je al een forumaccount? Dan kun je hier inloggen.
  • Heb je een vraag over het spel? Kijk dan eerst op onze wiki (hulp) pagina's!
    Op onze wiki is veel informatie over Grepolis te vinden. Wellicht vind je het antwoord op je vraag daar wel! Zo niet, aarzel dan niet om het hier te vragen.

OS verstuurt, niet terug getrokken, te zien in beveloverzicht, maar komt niet aan

DeletedUser30002

Gast
Besten,

Dus ik krijg kolo naar mijn stad, dus ik wil timen vanuit andere stad. (niet backsnipen). Nu zorg ik ervoor dat 160 Birs getimed worden in 4x40: Alle 4 zitten ze tussen de VS en kolo (dus ik moet niets annuleren). Ik kijk naar beveloverzicht alle gegeven OS staat er zoals het hoort en alles naar de juiste stad. Ik kijk naar mijn stad geen Biremen meer in de stad waar biremen lagen. Ik kijk naar stad waar kolo komt, ik zie de OS toekomen in het beveloverzicht. VS aanval komt aan en op dat zelfde moment verdwijnt ineens alles behalve de kolo uit mijn bevelenoverzicht. Ik krijg geen OS meer binnen, niets. Mijn troepen zijn nog steeds weg uit mijn stad, geen rapportje dat ze gevochten hebben en volgens Agora zijn ze nergens te bespeuren. Ook geen GP ontvangen.

Hoe kan dit in hemelsnaam gebeuren????
 
Wereld met opstand begrijp ik en je weet zeker dat de 1e aanval alleen vs was?
Kan heel goed zijn dat er een dubbele kolo verstuurd is, 1 korte afstand, 1 langere afstand om verwarring te zaaien.
Mocht dat gebeurd zijn is het logisch dat je je biremen nergens meer terugvind want deze gaan verloren op het moment dat de stad waar
ze toe behoren niet meer van jou is.

Als de 1e aanval geen kolo was dan ticket aanmaken voor support en dan moeten ze maar eens deftig gaan zoeken naar de actie.
 

DeletedUser30002

Gast
Bedankt voor het antwoord, maar wat je zegt klopt niet helemaal.De biremen komen van een andere stad dan diegene die in opstand stond. dus al is mijn stad verloren mijn biremen zouden er nog moeten zijn. En op beide aanvallen heb ik wijsheid gebruikt dus ik was zeker dat het VS was en de 2de een kolo. voor de rest geen aanvallen. Heb al een ticket ingediend
 

DeletedUser30064

Gast
staan ze ook niet meer bij agora--buiten in de stad waar ze naar toe zijn gegaan?
of dat je ze misschien op een verkeerde stad hebt gestuurd.. mij ook eens overkomen haha

of dat je ze toch kwijt bent geraakt tussen alle rapporten?
 

Diddi Magmotar

Griffioen
als de stad waar ze naartoe gaan wordt veroverd, verdwijnen de troepen niet. Dan komen ze gewoon als deff aan in de vijandelijke stad.... klinkt raar iig als dat echt is gebeurd.
 
Bovenaan